SORTIDES

PRIMERA BICICLETADA A L’ESCOLA (2n i 3r)
Avui el temps ens ha acompanyat i hem pogut sortir amb els alumnes de 2n i 3r a fer la primera bicicletada pels voltants propers a l’escola. Ha estat tota una novetat que ha tingut un gran èxit. Després de fer un recorregut i esmorzar al bosc, hem fet jocs damunt la bicicleta. Tot un repte!!

MUSICAL DELS PIRATES (Primària)
Els nens i nenes de primària hem anat a veure el musical dels Pirates que han preparat els nois i noies del SES de Sils sota la direcció de la seva professora de música l’Anna Sais. Ha estat simplement genial! Ens ha encantat i hem aprofitat per fer-nos unes fotos amb els artistes!! Molt bona feina nois!!!

ANEM AL SUPERMERCAT (P5)
Els alumnes de P5 avui han anat al supermercat! Després de treballar els conceptes de litres i quilos, han fet d’investigadors i han buscat informació de diferents productes del supermercat. Ha anat super bé!!

EXPERIMENTA LA CIÈNCIA (3R)

SORTIDA A L’AUDITORI DE GIRONA (PRIMÀRIA)

ACABAMENT DEL CURS DE NATACIÓ
Aquest divendres acabem el curset de natació que els alumnes de 1r i 3r han fet aquest trimestre. La valoració que en fem és molt positiva. Tots hem millorat el nostre nivell i alguns hem perdut una mica més la por a l’aigua. Mireu que divertit!

ANIMACIÓ AL PAVELLÓ
Avui hem anat al pavelló juntament amb l’escola Jacint Verdaguer i hem cantat i ballat tots plegats. Ha estat molt divertit!

ANEM A LA PISCINA
Els alumnes de primer i tercer fem un curset de natació a la piscina de Santa Coloma els divendres al matí. La primera sessió, tot i alguns petits plors, va ser tot un èxit! Mireu que bé que ens ho passem!

SORTIDA AL TEATRE (ED. INFANTIL)
Els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem anat a l’auditori a veure un espectacle de la Damaris Gelabert. Les cançons de la Damaris ens acompanyen sempre als matins durant les sessions del bon dia a l’escola. Després ens ho hem passat d’allò més bé al parc!

LITTLE RED RIDING HOOD
Els nens i nenes de primària hem anata veure una obra de teatre en anglès. Quin tip de riure que ens hem fet!

DENTS FORTES
Els alumnes de primària hem anat al pavelló per tal de participar de les activitats incloses al programa Dents Fortes. Esperem que ens ajudi a conscienciar-nos de la necessitat d’una bona higiene dental per evitar futurs problemes.

BUSCANT TERANYINES

Aquest article ha estat publicat en e) Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.