PROJECTE NOM CLASSE: ELS INSTRUMENTS

P5, LA CLASSE DELS ACORDIONS
Els nens i nenes de P5 hem triat el nom de la nostra classe per aquest curs. Som la classe dels acordions. Hem après moltes coses, hem pintat tot escoltant la melodia d’acordions i fins i tot hem construit el nostre acordió personal!!

P4, LA CLASSE DE LES FLAUTES
Els nens i nenes de P4 hem triat el nom de la nostra classe per aquest curs. Som la classe de les Flautes. Hem après a diferenciar una flauta travessera d’una flauta dolça. Hem pogut tocar i escoltar altres instruments i hem explicat el conte “El flautista d’Hamelín”. Ens estar agradant molt!

P3, CLASSE DE LES GUITARRES
Els nens i nenes de P3 han triat el nom de la seva classe per aquest curs. Són la classe de les Guitarres. Primer al Gina els ha ensenyat molts instruments i ells han pogut anar dient quin volien. La Gemma, la mestra de música, els ha cantat cançons amb la guitarra. I els nens han portat guitarres de casa. Mireu que xules!!!

El pare d el’Oriol i un amic, ens han vingut a ensenyar la diferència entre una guitarra elèctrica i una d’espanyola. Hem estat tots molt atents. Aviat serem uns experts!!

1r CLASSE DE LES GRALLES

2n CLASSE DE LES BATERIES

3r CLASSE DELS CLARINETS

Aquest article ha estat publicat en a2) Nom classe: Els instruments. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.