Els nens i nenes de cinquè de primària hem anat d’excursió al Poble Espanyol de Barcelona.
Aquest trimestre estem treballant la Península Ibèrica, i al Poble Espanyol trobem un recinte obert amb diverses construccions representatives de les diferents zones d’Espanya.
En David, ha estat el nostre monitor i amb ell hem realitzat el Taller: “La diversitat de la península”, on hem pogut investigar els trets distintius d’algunes de les zones d’Espanya més carismàtiques i tot seguit, en petits grups, i amb l’ajuda d’un manual i un plànol, hem fet el mateix amb la resta de zones.
Un cop acabat el taller hem fet un volt i hem anat a veure “FIESTA”. L’espai FIESTA recrea, mitjançant un espectacular mapping, algunes de les festes tradicionals més emblemàtiques de la geografia espanyola. Tant alumnes com mestres ho hem passat d’allò més bé.
Finalment, hem anat a un parc dins el recinte on hem dinat i han estat gaudint amb els tobogans.
Tot seguit podeu veure un recull de fotografies i vídeos.