Agricultura repartirà gratuïtament llet a les escoles catalanes.
Durant l’actual curs escolar més de 22.400 alumnes de 88 centres educatius catalans participen en una prova pilot del programa Llet a les escoles
L’objectiu és promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris
El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) repartirà gratuïtament durant el proper curs escolar llet als alumnes de 3 a 12 anys dels centres educatius catalans. En concret, els alumnes de segon cicle d’educació infantil i de tots els cicles de primària dels centres que ho sol·licitin rebran llet per al consum d’un got diari durant l’esmorzar o el berenar. El Departament s’encarregarà de designar un proveïdor per al subministrament de la llet i destinarà més de 2.500.000 euros a aquesta iniciativa.
Avui ho ha donat a conèixer la consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Meritxell Serret, que ha volgut posar l’accent en la qualitat de la llet que es produeix a Catalunya, una de les millors d’Europa, i l’alt valor nutritiu d’aquest aliment.
Aquesta acció s’emmarca en el programa europeu de distribució de llet a les escoles que busca promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris. Catalunya és la Comunitat Autònoma que més ha apostat per aquesta iniciativa.
Bebem llet!! from ESCOLA EL DOFI on Vimeo.