Un altre curs hem començat i un Nou Consell d’Infants ha tornat a arribar.
Us en fem cinc cèntims de quin és el seu objectiu.
El Consell d´Infants és un òrgan de participació on els nens i nenes poden exercir el seu dret com a ciutadans, reflexionar, expressar la seva opinió, debatre, prendre decisions i elevar propostes al Ple Municipal. La finalitat del Consell d´Infants, format per alumnes de 5è i 6è de primària, és aconseguir que els infants visquin a Premià de Mar sentint-se’n part activa, desenvolupant la capacitat crítica i fent sentir la seva veu.
La Rosa Girós, Tècnica d’Ensenyament de Premià de Mar, va venir a la nostra escola a explicar a tots els nens i nenes de cinquè què era el Consell d’Infants, els alumnes van poder fer tot tipus de preguntes per tal de resoldre els diferents dubtes que tenien.
La classe del Cinema va començar a preparar les seves campanyes electorals per decidir el seu conseller/a.
Va arribar el dia i les nostres candidates, la Valentina, la Martina, la Jana i la Júlia , van presentar les seves propostes a la classe. Van ser propostes molt originals i els alumnes van estar molt receptius. Tot seguit va començar l’hora de les votacions, va ser un vot totalment secret i la guanyadora no es va decidir fins l’últim moment.
Finalment, podem dir que tenim nova Consellera, la JÚLIA SABIO, ens representarà en el Consell d’Infants de Premià de Mar.
Només desitjar-te molta sort i donar moltes gràcies a les altres candidates que són igual de guanyadores que la Júlia.
Consell d’Infants on PhotoPeach