Els “microprojectes” de primer

Durant la primera setmana del curs, els i les alumnes de primer van estar pensant en una pregunta o un tema sobre el qual volien aprendre coses aquest curs. Els interessos són diferents, com també ho són les temàtiques i la manera com descobrir aquests coneixements. El que és comú en totes les aportacions és la curiositat que les motiva i les ganes d’aprendre coses noves.

Tenim tot el curs per resoldre aquestes preguntes i per satisfer les ganes d’aprendre de tothom. Aquí us deixem el llistat del que volen fer i aprendre els alumnes de primer:

Què volem aprendre a primer?

  • Per què la gent maltracta els animals? (Miquel)
  • Per què les zebres i els tigres tenen ratlles? (Aleix)
  • Com poden arrencar els cotxes? (Pol)
  • Qui va ser el primer humà que va néixer? (Aitor)
  • Per què les tortugues són tan lentes? (Gonzalo)
  • Quines tortugues són les més ràpides? (Yasmina)
  • Per què els lleons caminen a poc a poc i després salten? (Aitana)
  • Per què la platja té aigua i sorra? (Dídac)
  • Per què els dies canvien? (Chelsea)
  • Per què quan plou la piscina s’embruta? (Laia)
  • Per què els tigres corren? (Biel)
  • Per què l’aigua té peixos? (Eric)

 

Què volem fer a primer?

  • Robòtica (Clàudia)
  • Un experiment que surti fum (Gala)
  • Aprendre a fer sumes (Isabel)
  • Escriure amb lletra lligada (Maia)
  • Escriure amb lletra d’impremta (Carla)
  • Estudiar i aprendre un poema (Myah)
  • Comptar fins a mil (Jimena)
  • Fer de científics (David)

 

Aquest article ha estat publicat en Curs 2018 - 2019. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Els “microprojectes” de primer

  1. Rebeca Peña diu:

    JIMENA
    JA EM FET ALGUNAS PREGUNTAS.
    ENCARA FALTA LA MEVA: CONTAR FINS A MIL

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *