ESMORZEM I DANSEM

OBJECTES,RITME, INTENSITAT i DIMENSIÓ . Son aquestes tres paraules les que van portar als alumnes de 5è i 6è a realitzar una intervenció de dansa. Amb el nom “ Esmorzem i dansem” es va aprofitar el passadís de dalt (edifici de primària) per sintetitzar aquestes qualitats del moviment en dos balls. Si més no, el centre de les danses van estar els objectes quotidians, aquells que trobem a casa i amb els quals sembla tan poètic fer un ús diferent. Ens referim a aquell a utilització original que els van donar els dansadors i dansadores.
Els primers en intervenir van ser els nens i nenes de 5è amb la música de Gotye “Somebody that i used to know”. No només van dibuixar moviments amb diferents qualitats fent servir alguns galledes i embuts. També van expressar amb les cares el sentit de la composició. Ho van fer força be i van rebre molts aplaudiments.
Seguint amb l’actuació, van sortir els nois i noies de 6è. Amb la cançó “ Run boy run” de Woodkid van saber transmetre l’esforç d’un nen que supera obstacles per acabar alliberant-se de les seves angoixes. Una galleda, una ampolla, un embut i una glacera van esdevenir ferramentes, aparells voladors i idees en l’aire. També ho van fer força be i van rebre el reconeixement del public.

Deixa un comentari