NOVA ADREÇA 2014- 2015!

Dialog-stop_icon

Publicat dins de General | Comentaris tancats a NOVA ADREÇA 2014- 2015!

NOVA ADREÇA 2014- 2015!

Dialog-stop_icon

EL BLOC ACTUAL ÉS:

Publicat dins de General | Comentaris tancats a NOVA ADREÇA 2014- 2015!

QUE ACABEU DE PASSAR UN MOLT BON ESTIU!

Arcimboldo_Verano

Si voleu conèixer més sobre aquest artista podeu clicar al següent enllaç:

Publicat dins de General | Comentaris tancats a QUE ACABEU DE PASSAR UN MOLT BON ESTIU!

DARRER DIA DE CURS

Ara sí, anem donant per acabat el bloc d’aquest curs 2012- 2013… És per això que pengem les últimes imatges tant de la Camicama- passejada per les Fonts com les de l’Acomiadament dels nens i nenes de 6è! Recordeu que us les podeu descarregar al vostre ordinador només clicant al damunt.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a DARRER DIA DE CURS

PARTIT DE FUTBOL

Com ja és tradició els darrers dies de trimestre es juga el partit de futbol “Alumnes 6è vs. Mestres”! Aquest any, sorprenentment, van guanyar els nens i nenes de 6è! (ja, ja, ja!) Una bona estona amb una afició fantàstica per acomiadar els més grans de l’escola. A reveure!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a PARTIT DE FUTBOL

RECULL D’IMATGES EVP

Aquí us deixem amb 3 presentacions d’una selecció de fotos dels diferents treballs que han fet els nens i nenes de tota l’escola al llarg d’aquest curs d’Educació Visual i Plàstica. Magnífics…

Evp 1 by escoladoctorrobert

Evp 2 by escoladoctorrobert

Evp 3 by escoladoctorrobert

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a RECULL D’IMATGES EVP

PREMIS FAPAC! 2N PREMI PER LA NOSTRA ESCOLA!

El passat dijous es va celebrar la 1A EDICIÓ DELS PREMIS FAPAC a l’Escola Collaso i Gil de Barcelona

Tenen com a objectiu crear un espai de reconeixement que permeti visualitzar la valuosa activitat que desenvolupen les AMPA a favor de l’escola pública i l’èxit escolar.

La nostra AMPA va presentar el projecte “Pla de Crisi” i en vam ser guanyadors del 2n premi: fem xarxa per l’èxit escolar! ENHORABONA, DE TOT COR, A TOTA LA TRIBU I AQUESTA XARXA TANT FANTÀSTICA!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a PREMIS FAPAC! 2N PREMI PER LA NOSTRA ESCOLA!

COLÒNIES DE 6È

Els dies 5,6 i 7 de juny, els nois i noies de sisè vàrem anar de colònies a França.
El primer dia vam anar d’Argelers-sur- mer fins a Cotlliure en barca. A Cotlliure vam visitar el castell i la tomba d’Antonio Machado on vàrem recitar alguns dels seus poemes.
Ens tornàrem a desplaçar fins a Argelers i ens instal.làrem als bungalows del càmping Les Pins.
Vam anar a sopar a la pizzeria La Taverna i desprès vàrem anar a fer un passeig per la platja.
El segon dia, després d’esmorzar ens vam dirigir a la Maternitat d’Elna per conèixer a la Cèlia, una senyora que va néixer a la maternitat i ens va explicar la història de la seva vida. Va ser molt entranyable i emocionant!
Al migdia vàrem dinar al restaurant Flunch de l’Auchan.
A la tarda vam anar al camp de concentració d’Argelers, per conèixer el senyor Antonio De La Fuente, que quan tenia dotze anys va estar internat en aquest camp. El seu testimoni va ser únic i molt emotiu!
Al vespre vam fer un sopar de germanor al càmping, preparat per tots nosaltres. Després vam anar a passejar al passeig marítim on vàrem fer unes representacions teatrals.
L’endemà vam recollir els bungalows i, cap a Perpinyà, on vam visitar una exposició de retaules, el Castellet i la Catedral. Dinàrem a la creperia Flaubert.
A les sis vam arribar a Camprodon.
Han estat unes colònies molt divertides, inoblidables i diferents. Ens han servit per conèixer part de la nostra història, per posar en practica tots els valors treballats a l’escola, per crear una cohesió com a grup i per mostrar-nos autònoms ja que vam tenir estones lliures. I sobretot, per acomiadar l’etapa de primària.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a COLÒNIES DE 6È

FEM LA REUNIÓ DE COLÒNIES A LES FAMÍLIES

Com cada any la reunió de colònies dels nens i nenes de 6è la fem nosaltres mateixos a les famílies! I aquí us deixem el power que us vam passar!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a FEM LA REUNIÓ DE COLÒNIES A LES FAMÍLIES

SEMIFINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dilluns 27 de maig l’alumna de 4t, Tura Rosales Corbacho, de la nostra Escola Dr. Robert, va participar a la semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta a Girona, a l’Espai Caixa.
En aquesta semifinal hi participaran també, els finalistes dels quarts de final de l’Alt Empordà, Baix Empordà, Gironès, Pla de l’Estany, La Selva, La Garrotxa i el Ripollès-Cerdanya.
La Tura participava en la categoria de Grumets Vermells.
I va haver de llegir una lectura del capítol 4t., del llibre de Qui és el bosc? de Mercè Canela de l’Editorial La Galera.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a SEMIFINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA