La primera excursió de senderisme de la ZER

Avui ens hem trobat famílies, nens i nenes i mestres de les cinc escoles de la ZER a les 10:00 del matí davant de l’escola de Cabra.
Aprofitant el bon temps que feia hem realitzat la primera excursió de senderisme prevista per aquest curs i hem anat fins a Fontscaldetes.
A Fontscaldetes antigament hi vivien una cinquantena de persones però actualment és un poble deshabitat, amb les cases enderrocades. Al mig del poble hi ha l’església dedicada a l’Assumpta i una font amb aigua molt bona i baixa de minerals. Actualment estan habilitant diferents zones del poble per a poder-lo visitar.
Quan hem arribat a Fonstcaldetes hem esmorzat per agafar forces per la tornada, hem tastat l’aigua fresca de la font i ens hem fet les fotografies de família per a recordar la sortida.
En acabar, hem tornat xino-xano cap a Cabra i a dinar!!

Cristina

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a La primera excursió de senderisme de la ZER

  1. la senyo Sandra diu:

    Ei, esteu molt en forma! que bona idea la sortida amb els pares i mares de la ZER. Ja m’agradaria fer el mateix aquest curs amb els meus!!
    Un petonet per tots. Se us troba a faltar!

  2. "Senyo" Cristina diu:

    Hola Sandra,
    A l’escola també et trobem a faltar. Quan fem la segona excursió al segon trimestre ja t’ho direm i si ets per aquí, t’hi pots apuntar!
    Records!

  3. el profe infiltrat diu:

    Una excursioneta genial “senyus”. A la propera faré tots els possibles per repetir tot i que això que sigui un 5 de febrer… aquesta senyu que contraprograma les Decennals Mim… Records per tothom!!!
    PD: Senyu Carme ja m’ha arribat el Xafarder Figuerolí del Joshua gràciessss!!! 🙂

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *