Ahir a la tarda vam fer una petita excursió fins la zona BTT per plantar els pins que cada nen/a cuidava a casa des de l’any passat. També en vam plantar algun de nou pels nens i nenes que han començat l’escola aquest any o per aquells que les inclemències del temps no van deixar créixer el seu pi.
Tot i la calor, l’excursió va ser lleugera i vam poder observar la natura del voltant del nostre poble.
El Jaume de l’ajuntament ens va ajudar i ja ens havia deixat els pins a la zona on els havíem de plantar i ens hi havia fet els solcs. Moltes gràcies Jaume!
Després de plantar els pins els nens i nenes de cicle inicial, mitjà i superior van tornar caminant i els nens/es d’educació infantil van venir la família a buscar-los amb el cotxe.
Un racó de la nostra escola
Benvinguts a l'espai de l'escola Mare de Déu de l'Esperança. Esperem que passeu uns bons moments amb nosaltres i no dubteu en deixar-nos un missatge!Carrusel
logo zerCategories
Llista de blocs
Rellotge
mu baix pasar molt be pero els petits tenien molt de moro perque anaven amb cotxe