El mes de juliol ens regala rialles d’aigua, peus descalços i mirades que brillen sota el sol. És moment d’aturar el temps i jugar entre bombolles i esquitxos. Tanquem un curs ple de descobertes, de creixements petits i immensos alhora, d’abraçades que curen i paraules que a poc a poc es fan frases.
Cada infant ens ha deixat una empremta única, un somriure que guardem amb tendresa i una història compartida que sempre formarà part de nosaltres.
Als infants que ben aviat volaran cap a I-3, us diem gràcies per deixar-nos ser part del vostre primer vol. Us hem vist créixer, superar obstacles, us hem acompanyat en els primers “jo sol/a”, hem vist créixer paraules i emocions, i ara us veiem marxar més grans, amb orgull i un nus dolç al cor.
Als que continueu amb nosaltres, us esperem amb els braços oberts i el cor ple d’il·lusió. Gaudiu de l’estiu, jugueu molt, descobriu encara més… que al setembre ens retrobarem per seguir creixent junts.
Bon estiu, famílies. Gràcies per caminar al nostre costat.
L’equip de l’escola bressol Nins
