Esperant Lola Casas

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Abans de la visita de l’escriptora Lola Casas hem conegut la seva biografia i algunes de les seves obres poètiques i narratives.

Els nens i les nenes de 3r i 4t  han realitzat tallers de poesia a partir dels llibres Coses de cada dia i Anem a l’escola!, han redactat la seva biografia en forma de rodolins i estan treballant en el conte Pep l’escombriaire per poder-lo explicar als més petitons de l’escola. També han dedicat llargues estones a la lectura autònoma o en parelles dels diversos llibres de l’autora i han deixat per escrit les seves valoracions sobre alguns dels poemes i contes.

Els nens i les nenes de 1r i 2n s’han inspirat en el llibre Animalades de paper (text de Lola Casas, idea original de Pere Cabaret) per fer la seva versió dels poemes que conté.

Els infants de 5-6 anys han conegut els contes Vermell tacat, la història d’una marieta de color vermell que decideix buscar parella perquè es troba massa sola i Em diuen Tano, la història d’un ase fort i rodanxó de pèl marró. Ara estan engrescats escoltant les peripècies de La Xurra, una ruqueta ben original.