Sortida al Castell de Burriac

Dijous Llarder vam pujar tot el cicle mitjà fins el castell de Burriac. De camí al castell ens vam desviar una mica per poder passar per la font del Ferro, la de l’Esquirol i la de l’Esquirolet.

Vam arribar fins el castell i vam poder observar el relleu de costa del Maresme. Les vistes eren magnífiques.

La baixada va ser molt divertida i vam dinar a la font Picant. Tots els grups ens vam fer un aperitiu molt saborós.

Va ser una sortida molt divertida.

L’AUDITORI I EL MUSEU DE LA MÚSICA

El passat dia 24 de gener els nens i les nenes de 3r vam realitzar una sortida a l’Auditori i al museu de la música de Barcelona.
Vam poder gaudir d’un gran espectacle musical “Händel & friends”, realitzat amb instruments històrics, de la mà de cinc músics, que van interpretar peces de Vivaldi i Bach, entre d’altres.
També vam poder visitar el museu de la música i vam tenir el plaer de poder tocar varis instruments.
I després de dinar vam passar una gran estona jugant al parc.
Va ser un gran dia, on vam compartir moments i vivències amb els companys/es.

Amic invisible

Els nens i les nenes de tercer, van passar una tarda molt divertida, celebrant l’amic invisible. Entre rialles i moltes abraçades vam descobrir qui era el nostre amic/ga invisible i vam rebre un regalets d’allò més especials.
Us deixem amb algunes imatges per tal que també en pogueu gaudir.

Taller de paper reciclat

Les nenes i els nens de tercer hem gaudit molt a classe fent un taller sobre paper reciclat. Ens han explicat d’on obtenim el paper i ens han dit que és molt important ser conscients i reciclar tot el que puguem per així cuidar el nostre planeta.
Hem posat paper ja utilitzat en aigua, després l’hem batut i hem obtingut una pasta. Aquesta pasta l’hem posat en una reixa per tal que deixés anar l’aigua. Hem premsat el paper i finalment l’hem deixat que s’assequés durant un parell de dies.
Ha estat molt divertit i molt interessant!

Museu del càntir

Els alumnes de 3r hem anat a visitar el museu del càntir ja que a l’escola estem treballant les Fonts del nostre municipi i la festa major d’Argentona, la festa del Càntir.
Hem pogut aprendre moltes coses sobre la festa, veure càntirs de totes mides, colors… i càntirs molt especials, com els càntirs fets per en Pablo Picasso.
Finalment hem begut aigua d’un càntir, i l’aigua estava ben fresqueta!!

Hem anat a la Font Picant!

El dimecres 18 de setembre, com cada any, hem començat el curs fent una sortida tots els alumnes del  cicle junts  per tal d’anar fent pinya, poder conèixer els alumnes nous  i  crear noves relacions després del llarg estiu que acabem de deixar enrere.

L’Eli, la Rosa, la Pilar, la Sacri i en Diego ens han preparat un seguit de jocs per fer possible un matí ple de rialles i diversió.

Hem jugat a arrencar cues, relleus, matabolets, mocadors i paracaigudes. També hem esmorzat tots junts a la Font Picant.

Aquí teniu un recull de fotos de record d’un matí molt divertit!

Ed. Física: Jornades de bàsquet

Per segon any consecutiu, el Club de Bàsquet Argentona ha passat per la nostra escola amb l’objectiu de promocionar aquest esport entre els nostres alumnes de 1r. fins a 4t. de primària.

Els nens i les nenes s’han engrescat de seguida amb els  jocs i les activitats proposades. Les activitats s’ha desenvolupat en  2 sessions de 50 minuts aproximadament.

Donem les gràcies a tots els monitors i monitores que ho han fet possible!!!!