VISITA A L’INSTITUT D’ARGENTONA

El 27 i el 28 de maig , els alumnes de 6è vam anar a l’institut d’Argentona.

Sis ex-alumnes de l’escola i alguns/es professors/es van ser els nostres guies durant la visita. Ens van ensenyar algunes aules, el pati, el gimnàs, la cantina i ens van presentar alguns/es professors/es. També vam poder fer moltes preguntes i resoldre tots els dubtes que teníem.

Ara ja estem preparats per anar a l’institut!!!

STORYTELLING

Els nens i nenes de 6è han fet una representació de diferents contes en anglès. Alguns grups els han fet amb titelles i d’altres teatralitzant els personatges.

Primer de tot han escollit els contes, després han elaborat tot el material que necessitaven i s’han après el diàleg.

Han pogut triar entre els següents contes: “ The very hungry caterpillar”, “Dear Zoo”, “Postman Bear” i “Monkey puzzle”.

Per últim, van fer les obres de teatre!!!

I aquí sota trobareu unes fotos d’aquesta activitat.

Colònies a Cala Montjoi

Per fi han arribat les tant esperades Colònies a Cala Montjoi!!!  Els alumnes de 6è van gaudir durant 3 dies d’aquestes fantàstiques colònies on ha pogut fer piragües, mini golf, petanca, escalada en rocòdrom, tirolina, tir amb arc, jocs de nit i moltes activitats més.

Aquí trobareu un recull de fotos de tots aquests grans moments!!!

Teatre “Peus de ballarí”

El passat dijous 11 de març, els alumnes de Cicle Superior vam anar al teatre Monumental a veure l’espectacle “Peus de Ballarí” on Omar Meza s’acomiada com ballarí dels escenaris i ens explica com va haver de defensar la seva passió per la dansa i la seva identitat.

Després de l’espectacle, el ballarí es va quedar a l’escenari i va resoldre molts dels nostres dubtes i també ens va explicar la seva experiència de vida.

Tallers d’educació visual i plàstica

Durant aquests curs els alumnes de 6è fem tres tallers. Aquests tallers són els següents: taller de ceràmica amb la Mia, taller de Pop Art i l’Andy Warhol, i per l’últim el taller de maquetes amb circuit elèctric. Cada trimestre, cada classe fa un taller diferent i així al final de curs tothom haurà fet els tres.

Aquí trobareu algunes fotos d’aquest tallers. Esperem que us agradin tant com a nosaltres.

Taller de prevenció del Tabac

El passat dimecres 3 de març tots els/les alumnes de 6è van realitzar un taller de prevenció del tabac que impulsa la diputació de Barcelona.

En aquest taller vam conèixer d’on prové el tabac, quins són els components de les cigarretes i  les conseqüències de fumar tabac. També vam reflexionar sobre alguns mites que hi ha al voltant d’aquest producte  i com la pressió social ens pot influir a l’hora d’escollir.

Va ser un taller molt interessant i ens va fer reflexionar molt.