Consell d’Infants d’Argentona

El passat dia 10 d’octubre vam rebre la visita de la Marta Cabot (tècnia de comunicació en l’àmbit de la participació i la transparència, de l’Anjuntament d’Argentona) i ens va explicar el funcionament del consell d’infants.

El consell d’infants està format per nens i nenes de les diferents escoles del municipi i es reuneixen mensualment per parlar sobre tots aquells temes que es consideren importants per poder millorar el poble.

De cada aula es van presentar nois i noies que volíem representar al nostre grup i formar part del consell. I posteriorment vam fer les eleccions per sorteig dels consellers de 5è A i 5è B.

ENHORABONA A LES CONSELLERES: Gabriela i Lucia!

CONSELL

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *