Piscina d’Argentona C.S.

El curs està a punt de finalitzar i quina millor manera  de fer-ho que els alumnes de Cicle Superior gaudeixin d’un dia a la piscina d’Argentona. Tots van compartir una estona refrescant amb un bon bany. Han saltat, nedat, jugat… però sobretot han compartit un gran matí amb els companys/es!

Això ja s’acaba i la calor anuncia l’arribada de l’estiu!

Cookery contest

Els alumnes de 6è han participat en el Cookery Contest d’aquest curs fent de “super master chefs” per un dia. Han preparat uns plats típics del país que han escollit de la Unió Europea, tema que han treballat aquest últim trimestre a Social Science, i a més, han fet unes exposicions orals en anglès molt ben preparades, presentant així la seva feina.

Enhorabona a tots i totes, per la vostra implicació i el vostre esforç davant aquesta activitat, la qual hem gaudit molt. Els plats eren tots boníssims!!! Sou uns xefs d’excel·lència!

Teatre La Bella i la Bèstia

Després de molta feina, esforç i dedicació, el passat dimecres 5 de juny, els  alumnes de 6è van representar l’obra “La bella i la Bèstia”.
Nois i noies ens vareu deixar a tots amb la boca ben oberta, així que felicitats a tots als artistes i a tots els mestres que hi ha al darrera per la feina tant ben feta!!!. Un gran espectacle que va ser tot un èxit!!! Felicitats!
Us deixem un recull de fotos realitzades per en Pep Padrós. Moltes gràcies Pep per la teva aportació!!

Un dia al Port d’Arenys

El divendres 31 de maig els alumnes de 6è van anar d’excursió al Port d’Arenys com a cloenda de l’eix tranversal, ja que aquest curs hem treballat “EL MAR”.

Vam conèixer moltes coses interessants sobre: el port, la vida dels pescadors, els tipus de  peixos, com són les xarxes, les  parts d’una barca, la llotja i fins i tot reconèixer diferents tipus de petxines.

També van fer una petita excursió amb barca pels volts del Port.

Finalment vam dinar a la sorra de la platja, vam jugar i ens vam mullar una mica els peus per refrescar-nos.

Colònies a Cala Montjoi

Els alumnes de 6è ja hem anat a les Colònies tan esperades de Cala Montjoi!!
Han estat tres dies plens d’activitats que ens han fet emocionar. Hem rigut, ens hem abraçat, hem ballat i cantat, hem fet esport, i sobretot ens hem conegut més els uns als altres vivint moments inolvidables.
La piragua, el rocòdrom, el tir amb arc, els malabars, els jocs platja i la discoteca, són algunes de les activitats que hem realitzat.
Us deixem un recull d’imatges per tal que pogueu gaudir tant com nosaltres!!

COM FUNCIONEN LES NEURONES?

El passat divendres 10 de maig, els alumnes de 3r ESO de l’Institut d’Argentona, ens van fer un taller molt pràctic sobre el sistema nerviós i les neurones.
Ens van explicar amb maquetes, dibuixos i exercicis com reacciona el sistema nerviós i com les neurones s’envien la informació.
Ha estat una activitat molt enriquidora tant pels nostres alumnes com pels alumnes de l’insitut, molts d’ells ex-alumnes de l’escola. Un plaer tornar-vos a veure!!
Gràcies!!

DIJOUS LLARDER AL PARC FORESTAL DE MATARÓ

El passat dia 28 de febrer els alumnes de Cicle Superior vam anar caminat fins al Parc Forestal de Mataró per celebrar dijous Llarder.
Vam fer una bona passejada i el sol ens va acompanyar durant tot el dia.
Al Parc vam poder jugar amb els nostres companys/es i gaudir de la natura. Vam dinar tots plegats i vam compartir un pica-pica.
Va ser un gran dia ple de rialles, jocs i exercici.

PADRINS I FILLOLS 1r i 6èB

A l’escola els alumnes de sisè fem de padrins de lectura dels alumnes de primer.
Durant un temps els hem acompanyat compartint unes estones de lectura junts. Ha estat un plaer ajudar-los i ens ho hem passat molt bé.
Per finalitzar l’activitat, vam preparar una tarda conjunta de jocs al pati i una gimcana de lectura. Finalment vam poder fer un berenar tots plegats.
Aquí us deixem tot un recull d’imatges.