Taller d’higiene personal

El dia 23 de Maig vam fer a l’escola un Taller d’higiene personal. Cal una bona higiene per:

  • Prevenir l’aparició de malalties.
  • Tenir un bon aspecte i facilitar les relacions socials.
  • Afavorir el benestar personal i un bon desenvolupament de l’autoestima.

taller

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *