El dia 23 de Maig vam fer a l’escola un Taller d’higiene personal. Cal una bona higiene per:
- Prevenir l’aparició de malalties.
- Tenir un bon aspecte i facilitar les relacions socials.
- Afavorir el benestar personal i un bon desenvolupament de l’autoestima.

