Tots som amics. 1rB

Després d’unes quantes setmanes de curs i després d’haver fet algunes activitats per conèixer-nos tots una mica millor hem fet una sessió de fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *