FINAL DE CURS I COMIAT DE SISÈ

El dia 20 de juny va ser l’últim dia d’aquest curs, a més a més, era un dia especial ja que acomiadàvem als nostres companys de sisè. Al matí, vam fer jocs de taula amb grups de treball de Padrins i Fillols. En acabar, cap a mig matí, vam anar a Sant Quirc on vam menjar uns melons i una coca boníssims i vam poder estar tots junts. En acabar d’esmorzar i jugar, vam baixar a l’escola. Els de sisè es van posar a l’aula de primària i van preparar-nos un discurs de comiat. Paral•lelament, la resta, vam organitzar-nos per saber què faria cadascú en el comiat de sisè que faríem a la tarda. En acabar, vam fer la cloenda dels Padrins i Fillols d’aquest curs i els de sisè ens van llegir el seu discurs de comiat.
A la una del migdia van arribar les famílies. El Sergi, el pare del Martí, va preparar dues paelles boníssimes. La primera per als nens i l’altra pels adults. Així, vam poder gaudir d’una bona estona tots junts i d’un bon menjar i els infants van fer jocs d’aigua.
Per tal de decorar part de la façana principal de l’escola, els infants van pintar-se les mans i van estampar-les amb els quatre colors bàsics. Va quedar molt bonic.

En acabar, famílies, alumnat i mestres, vam cantar una adaptació del tema Mamma Mia, del grup Abba i versionada per l’Ares, la mare de l’Alèxia i l’Eloi. Va ser una sorpresa que els companys de sisè no s’esperaven i els va agradar molt.

Més, els pares van donar els seus regals als nens de sisè: una orla, una llibreta de pell… i després va ser el torn dels companys. Els vam regalar un llibre recull de fotos del seu pas per l’escola il•lustrat per tots ells amb unes dedicatòries de companys i de mestres. També els vam regalar un clauer de ferro, fet pel Xavi Pubía, i amb els seus noms com a record. Per últim, vam regalar-los un roser a cadascú com a acte simbòlic que van plantar amb les seves famílies i els que ens quedem, hem agafat el compromís de cuidar-los molt i així sempre, sempre els recordarem!!
Per finalitzar la vetllada, vam fer una gimcana i un partit de futbol.
Va ser molt divertit!!!!