Estiu 2020

Hola nois i noies de 6è!
Ja hem arribat a final de curs! Quan ens vam trobar al setembre, semblava molt llunyà el mes de juny, però finalment ja ha arribat!
Les mestres que us hem acompanyat aquest darrer curs us volem desitjar un bon estiu i un bon inici de curs a la nova etapa que iniciareu a Secundària.
Des de l’escola us volem proposar unes quantes activitats de reforç que hem incorporat al bloc perquè pugueu repassar els continguts treballats i així continuar preparant-vos pel curs vinent.
Esperem que gaudiu de l’estiu i agafeu forces per arribar a Secundària amb moltes ganes de seguir aprenent i conèixer nous amics i amigues.
Fins aviat,
Ivet i Mari

Recursos de llengües

Recursos de matemàtiques

Revista escolar curs 2019/20

Ja tenim la revista de l’escola Abat Marcet de la qual ens sentim molt orgullosos i orgulloses. Tota la revista, a excepció de l’editorial, ha estat elaborada per l’alumnat de 6è. Ells i elles en són els redactors i redactores.
Esperem que us agradi.
Us recomanem que la fullegeu!

Jocs de cartes tradicionals

Aquests dies de confinament podem aprofitar estones en família per gaudir amb els jocs de cartes tradicionals.
Si cliqueu a la imatge,  descobrireu 8 jocs de cartes amb els que segur que heu jugat en alguna ocasió. Són jocs fàcils que us faran gaudir d’una bona estona plegats, grans i petits. Si no recordeu com funcionen les normes d’aquests jocs, no us preocupeu, en aquest article també trobareu unes  instruccions bàsiques.

Jo em quedo a casa!

Per tal de fer que aquesta situació tan excepcional sigui una mica més entretinguda, a Cavall Fort i El Tatano han preparat edicions especials de les revistes per a llegir en línia i un recull d’activitats que podeu anar fent aquests dies. Hi trobareu jocs, manualitats, experiments, receptes de cuina
Hi ha números especials #joemquedoacasa
Són números gratuïts en línia  perquè els pugueu llegir a l’ordinador o a la tauleta! Hi accedireu des dels enllaços que trobareu  (quan hi entreu, feu clic a ‘Llegir edició’).

¿Te gustan los cómics? Haz uno con tus fotografías

Resultat d'imatges de comic lifeComic Life es una herramienta con la que cualquier usuario puede construir cómics a partir de una serie de imágenes.

Si quieres contar una historia de forma original, Comic Life te permitirá hacerlo. Es tan fácil como seleccionar una de las plantillas que trae el programa y comenzar a arrastrar y soltar fotografías sobre ésta. Puedes utilizar fotografías de excursiones o actividades de clase. Consulta el álbum de fotografías del bloc.

Una vez compuesta la página, sólo es necesario insertar los bocadillos que recogerán las manifestaciones de los personajes. Hay bocadillos para todos los gustos: diálogos, gritos, pensamientos, golpes, etcétera.