Un nou curs comença

Hola! aquesta setmana han començat les classes de l’escola de l’esbart.

Benvinguts a tots els infants nous i hola de nou el que segueixen amb nosaltres.

fins aviat

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari