Arxiu diari: 30 setembre 2009

Un nou curs comença

Hola! aquesta setmana han començat les classes de l’escola de l’esbart. Benvinguts a tots els infants nous i hola de nou el que segueixen amb nosaltres. fins aviat

Publicat dins de General | Deixa un comentari