HOLA SÓC L’ESPURNA. VOLS SER EL MEU AMIC?
SÓC LA VOSTRA MASCOTA. US PUC AJUDAR?
BENVINGUTS A LA NOSTRA BIBLIOTECA!
Ja fa temps que la nostra escola disposa de biblioteca. Som una biblioteca PUNTEDU. És un programa d'innovació educativa que té per objectiu: promocionar la lectura en el centre. També hem estat seleccionats per ser escola ILEC. L'AMIPA de l'escola va fer una inversió molt gran per tal de disposar de mobiliari i material adequat per ser un espai acollidor. La comissió de la biblioteca junt amb tota la comunitat escolar té com a objectiu principal aconseguir que els nostres alumnes siguin competents tant en l'hàbit lector, com en la cerca de la informació.
ENS AGRADARARÍA QUE ELS LLIBRES TINGUESSIN VIDA.
èPergam
Categories
- Art
- Cançons
- Cerca de informació
- Còmic
- Concursos
- Contes
- Contes
- Curs 2012-2013
- Curs 2019-2020
- Dinamització
- ENIGMES
- Entrevistes
- Experiments
- Familia
- Finestra fantasia
- General
- Geografia
- Història
- Il·lustració
- Imatge
- Jocs
- Lectura
- Llegendes
- Medi
- Mira i participa !
- Poesia
- Projectes
- revistes
- Revistes
- Teatre
- Treballem:
- Us recomanem…
- Valors
SOM ESCOLA PUNTEDU I ILEC
Fa 5 anys que som una escola Puntedu i fa 4 anys que sóm escola ILEC. Formem part dels blogs i webs de biblioteques escolars de Catalunya.http://blocs.xtec.cat/bibliotequesescolars/page/18/DINAMITZACIÓ I INNOVACIÓ EDUCATIVA
Durant el curs 2012, 2013 en el segon trimestre, la nostra biblioteca va acollir la visita de les diferents escoles de la comarca del Ripollès, de la Garrotxa i de la ciutat de Vic. Vam explicar aquest projecte i ensenyar com hem organitzat la nostra biblioteca. És una activitat proposada pel Departament d'innovació de les biblioteques escolars. Volem agrair la col·laboració i assessorament del CRP de la Garrotxa. També l'assistència de tots els mestres que van compartir aquesta sessió amb nosaltres.QUIN TEMPS FARÀ?
LES BIBLIOAMIGUES
UN MÓN PLE D’EMOCIONS
SUPER 3 PREGUNTA
ELS CONTES I LA CREATIVITAT.
VIDEO CONTES EN CASTELLÀ
REVISTES
BIBLIOTEQUES
CERQUEM INFORMACIÓ
BLOGS
INTERNET SEGURA
VISITES AL BLOC
I PER QUÈ? OTV
Núria Castelló professora de ioga Alumnes de 2nBJordi Sellas periodista " Generació digital" Alumnes de 5èA-B
Jordi Alcalde exgeganter de la Faràndula Olotina. Alumnes de 2A
Jordi i Xevi Colom, actors i els alumnes de 6è A-B.
Stefan Schneider, pediatre i els alumnes de 4art A-B.
Pilar Fontaniol, artista i els alumnes de 3r A-B
Pere Puigdomènech, casteller dels Xerrics i els alumnes de 3 A-B
Carles Torrent, ciclista i els alumnes de 5è A-B.
Abel Solé, futbolista i els alumnes de 6è A-B.
Mª Teresa Roura, poetessa i els alumnes de 4t A-B
FESTES/ACTIVITATS DEL CURS 2010-2011
Arxiu diari: 5 octubre 2011
El llibre convidat.
Durant la primera quincena del mes d’octubre tenim com a llibre convidat de la Biblioteca Municipal d’Olot un llibre ple de fantasia, humor, intrigues i llegendes. A veure si el trobes!
Publicat dins de Dinamització, Llegendes
Deixa un comentari
Algú ha trobat els meus contes!!!
Ja fa una setmana que l’Espurna està trist, doncs algú s’ha endut els seus contes petits de préstec. US DEMANA SI US PLAU, QUE SI ELS TROBEU O ELS TENIU, ELS TORNEU A LA BIBLIOTECA. Moltes gràcies per la vostra … Continua llegint
Publicat dins de Contes
Deixa un comentari
Els contes i la faràndula
Sabies que a Calonge tenen uns gegants que són la rateta que escombrava l’escaleta i el gat. A la nostra biblioteca ben segur que trobaràs diferents versions d’aquest conte. Tots acaben igual? Durant aquest mes d’octubre la petita Companyia de … Continua llegint