LA DANSA

Durant aquest tercer trimestre treballem la dansa a tots els cursos de l’escola.
A partir del festival de dansa i moviment que es realitza a Olot,Sismògraf, treballem la dansa contemporània.
Sismògraf on PhotoPeach
dansa Ed.Infantil on PhotoPeach
També ens va visitar la mare de la Freya i en Joaquim,professora de l’escola Body balance, que ens va explicar què és el ballet clàssic. Els alumnes de 2n li van preparar una entrevista que molt amablement ens va contestar. Moltes gràcies Violeta, ha estat un goig poder compartir aquests moments!
Ballet clàssic on PhotoPeach
Arriba també la maleta Dandansa, del Mercat de les Flors de BCN.Investiguem què hi ha a dins amb els alumnes de Cicle Inicial.
Dandansa on PhotoPeach

La dansa tradicional a Ed. Infantil( danses catalanes)amb els monitors Àlvar i Laura.

A Primària ( faràndula, danses catalanes i d’arreu del món)
Imatge de previsualització de YouTube

i danses en línia amb la monitora Isa que podreu veure el dia 14 de juny a la festa de l’escola.
DSC_0102 (Small)

DSC_0101 (Small)

Publicat dins de DANSA, PROJECTES | Envia un comentari

TOQUEM LA FLAUTA

Un grup d’alumnes de 4t ens toquen el CHEAP, mira quina marxeta!
Imatge de previsualització de YouTube

Els alumnes de 3r ens ensenyen com toquen la polca, mireu i escolteu bé!

Publicat dins de 02.1-1r CM, 02.2-2n CM, FLAUTA INSTRUMENT | Envia un comentari

CANTÀNIA, UN ÈXIT!

Cantània és un projecte de música que té com a eix vertebrador, el cant. No seria possible sense la col·laboració de totes aquestes persones, entitats i institucions que la fan possible. Moltes gràcies a tots!
Sortim a OTV
Imatge de previsualització de YouTube

Ben aviat penjarem les grabacions d’aquest concert!

Publicat dins de 03-Cicle Superior, 03.1-1r CS, CANTÀNIA | Envia un comentari

CANTÀNIA, CADA COP MÉS APROP!

ELS CANTAIRES REFILAIRES DE 5È CAL QUE REPASSEM I MEMORITZEM TOTES LES CANÇONS DE LA CANTATA. ENS QUEDA POC TEMPS, SOM-HI!!!!
.
US ANIMEM A TOTS A CANTAR EL BELL MIG DE LA TERRA.

Publicat dins de 03.1-1r CS, CANTÀNIA | Envia un comentari

TENYIM LES SAMARRETES PER LA CANTÀNIA!

PREPAREM LA CANTANIA. MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE ENS HEU AJUDAT! on PhotoPeach

Publicat dins de 03.1-1r CS, CANTÀNIA, PROJECTES | Envia un comentari

APRENEM AQUESTES CANÇONS 4T

odaODA a l’alegria més ràpida: beethoven

RATPENAT
Clica a sobre del ratpenat

UN CHEAP I UN ASE

Publicat dins de 02.2-2n CM, FLAUTA INSTRUMENT | Envia un comentari

FARANDULA A LA FOSCOR

Publicat dins de 03.2-2n CS, FARÀNDULA | Envia un comentari

CUCA DE LLUM

AQUESTA ÉS LA CANÇÓ QUE HE TREBALLAT COM A FIL CONDUCTOR DE LES JORNADES PER A TOTS ELS CURSOS PER PODER-LA CANTAR JUNTS, L’ÚLTIM DIA DE LES JORNADES CULTURALS AL GIMNÀS.

Publicat dins de CANÇÓ, PROJECTES | Envia un comentari

“CLAU DE LLUM” Projecte interdisciplinar

Així s’anomenava el taller de música i llum que vam fer amb els alumnes de Cicle Mitjà en el projecte interdisciplinar que vam treballar en les jornades culturals d’enguany. Un dels objectius d’aquest taller era crear una coreografia amb tots els membres del grup. Ens vam fitxar molt en el procès de creació més que en el resultat.
Vam ballar en grups de 10 alumnes de 3r i 4t barrejats al so de la música amb les nostres llanternes. Aquí podreu veure una mostra de diferents activitats que vam realitzar durant les jornades.
A veure quina coreografia us agrada més i per què?

Treballem la llum amb els diferents estils de música: clàssica, pop, electrònica,BSO, contemporània…També ens moviem seguint les qualitats de so que concretàvem al principi de cada activitat.

Publicat dins de 02-Cicle Mitjà, PROJECTES | Envia un comentari

LA LLUM I LA MÚSICA

Fa dues setmanes que des de l’àrea de música treballem el projecte “la llum i la música” a tots els cicles. Un dels vídeos que ens hem treballat és aquest del grup Enra, anomenat Pleiades. Saps per què li posat aquest nom? Què són les Pleiades?
Desitgem que us agradi!

L’arc de Sant Martí: