COMIAT DE 6è

El divendres al matí vam acomiadar tota l ‘escola als companys de 6è. Desitgem que tinguin un bon estiu i que vagin amb molta il·lusió a l’Institut.
Bones Vacances a tothom!!!
Exhibició de Break-dance de l’Hector i l’Adrià:

Ball dels alumnes de 4t

Ball de 5è

Ball de 6è:

Ball dels cavallets i dels cabeçuts:

Publicat dins de DANSA, Tots els cursos | Envia un comentari

Una cançó de dofins

La classe dels peixos van anar a Marineland i hem aprés una cançó de dofins. Mireu que xula!

Publicat dins de 00-Ed. Infantil, 00.2-P4, CANÇÓ | Envia un comentari

QUI SÓN AQUESTS NOIS I NOIES QUE CANTEN TANT BÉ?

Són els alumnes de 1r ESO de IES Garrotxa, la majoria segur que els coneixereu doncs van ser alumnes del Pla de Dalt durant molts anys!! Els reconeixes???

Publicat dins de CANÇÓ | Envia un comentari

VOLEM I ESTIMEM LA MÚSICA

L’Escola Pla de Dalt defensem un ensenyament de qualitat i estimem la música. Som notícia a TV Olot (OTV)!

Durant aquest dies hem parlat de la importància de la música i què ens aporta a tots. Em vaig quedar sorpresa quan un alumne en Genís de 1r de CI em va dir: “Aquests senyors que volen treure la música de l’escola deuen ser molt avorrits”. I vaig pensar que tenia raó, deu ser una persona poc sensible o bé que mai ha fet estudis musicals i no ha pogut experimentar el goig que se sent quan cantes, balles, escoltes, interpretes, t’emociones…La música fa vibrar. No entenem una escola sense música. La música és vida i la vida és música.
L’àrea de música és competencial. Qui va fer els dibuixos perquè els nens/es es col·loquessin al pati de sorra? Com ho van fer?
Els alumnes de 2n CS es van repartir en 3 grups. Cada grup havia d’assolir la seva tasca:
A la lletra I hi haurien 100 nens, al cor 250 persones i a la clau de sol 100 persones. Havíen de calcular l’espai que necessitàven per inquibir les persones en el seu símbol. Per això van medir l’espai que ocupa cada persona i van calcular quin espai necessitàven per generar el seu dibuix. Llavors van calcular les àrees i els perímetres de les figures que volien dibuixar.
Aquí podeu veure fotos de la prova que van fer el dilluns i també unes quantes fotos del divendres 6 de juny quan havien de fer realitat el seu projecte.
TASCA: FER EL PROJECTE MIRALL DE PAU on PhotoPeach

Ha arribat el dia i avui han de dibuixar el més ràpid possible el símbol calculat. Perque la resta de companys puguin veure bé el dibuix remullem el seu contorn amb aigua.
Estan molt satisfets del seu treball!
Tots ens col·loquem al lloc indicat. A veure si surt el que hem previst!
Ha arribat el dia! on PhotoPeach
Felicitats a tots, ho heu aconseguit!
L’autor de la cançó, David Melgar a Catradio.

Publicat dins de 00-Ed. Infantil, CANÇÓ, PROJECTES | Envia un comentari

125 ANYS DELS GEGANTS D’OLOT

No us perdeu l’aniversari dels gegants d’Olot!!!
FES-TE UNA FOTO AMB ALGUN ELEMENT DE LA FARÀNDULA O ALGUN GEGANT. ENVIA-LA O PORTA-LA A L’ESCOLA PER L’EXPOSICIÓ!!!
125-anys-gegants-olot1

Publicat dins de FARÀNDULA | Envia un comentari

Dóna la nota

La nostra escola participarà en el projecte: Dóna la nota. La nostra intenció és explicar al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia. No volem que ens retallin més les hores de música o que ens treguin l’àrea d’educació artística a les escoles.
El dia 6 de juny a les 11 h. del matí cantarem la cançó. “Mirall de Pau” d tots els alumnes, mestres i col·laboradors de l’escola. Per dir que: ” la música ens omple el cor”. donalanota_logo
PER AIXÒ NECESSITEM QUE TOTHOM ANEM VESTITS NEGRES O FOSCOS MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!
Practiquem i memoritzem:
Imatge de previsualització de YouTube

Publicat dins de CANÇÓ, EMOCIONS I SENTIMENTS, Tots els cursos | Envia un comentari

FESTA ESCOLA 2014

Tots els vídeos de la festa estan a la web però us he enllaçat els de la faràndula i el de la cantata “Rambla llibertat, la xocolatada infantil”.

Imatge de previsualització de YouTube
DRAC DROC 2014 on PhotoPeach

Publicat dins de 00-Ed. Infantil, CANTÀNIA, FARÀNDULA, FESTA ESCOLA | Envia un comentari

Cantània a Olot

Voldria felicitar a tots els nens que van participar a Cantània per l’entusiasme i les ganes de cantar que van mostrar quan van fer el concert.També a tots els mestres i col·laboradors que ens van ajudar aquest dia. Moltes gràcies!
RAMBLA LLIBERTAT – PLA DE DALT 2014 on PhotoPeach

CANTÀNIA “RAMBLA LLIBERTAT” PLA DE DALT 2014 on PhotoPeach

SOM NOTÍCIA A OTV

El garrotxí.cat

Publicat dins de 03.1-1r CS, CANTÀNIA | Envia un comentari

EL DIUMENGE 11 DE MAIG, CANTÀNIA!!!

Els alumnes de 5è de l’Escola us recordem que el diumenge 11 de maig interpretarem la cantata “Rambla de llibertat” si no plou, a la plaça de Braus, es vendran més entrades a 6€ cadascuna a les taquilles. Si plou es farà el concert al pavelló Municipal a les 18h. Desitgem que us ho passeu molt i molt bé!
Tots els cantaires han d’anar vestits negres. Han d’estar a la plaça o al pavelló a les 15’45h per fer una assaig general amb tots els altres cantaires de les altres escoles i amb els músics de d’Auditori.Al finalitzar el concert haureu de recollir els vostres fills al mateix lloc d’arribada.

Publicat dins de CANTÀNIA | Envia un comentari

Tot un repte!

Va pels alumnes de 6è. Estem a la recta final del curs. Per aquest motiu podeu escollir 4 de les partitures que hi ha penjades al bloc, en aquest article. Som-hi!
yellowsubmarine1aw

boig per tu