MOLTA SORT, 6È! i BON ESTIU A TOTHOM!

Avui hem acomiadat els alumnes de 6è. Els companys de Cicle Mitjà i de 5è els han preparat uns balls i uns poemes molt bonics. Ha estat un dia ple d’emocions!
Cliqueu a la foto i podreu veure totes fotos de les actuacions

Publicat dins de FESTA ESCOLA | Deixa un comentari

CABRETA D’OR

Aquesta és la cabreta d’or que era la protagonista de la llegenda que ens va explicar la Pilar en el conte “Quin tresor!”
Saps qui és l’escultor d’aquesta figura de la faràndula de Sant Jaume de Llierca? I com deu ser la seva música? Amb quin instrument balla aquesta cabreta quan és la festa Major?
Potser és cosina de la cabreta del Cornamusam? a veure si ho pots investigar!!!

Publicat dins de FARÀNDULA, Tots els cursos | Deixa un comentari

PROJECTE: EL POT PETIT

Aquest curs hem treballat durant tot l’any cançons del grup musical: Pot Petit. Podreu veure un resum de tot el que hem aprés.Al final del projecte vam poder gaudir del concert d’aquest grup ballant i cantant unes quantes cançons del seu espectacle: Rialles i riallades. Realment van aconseguir fer-nos riure, cantar i ballar sense parar!
Si cliques a la foto podràs veure el final del projecte:

Publicat dins de PROJECTES, Tots els cursos | Deixa un comentari

UNA FESTA GENIAL!

Aquest any, després de tantes  pluges vam poder fer la festa amb molta alegria i entusiasme. Aquí podreu veure els vídeos que vam enregistrar de totes les actuacions, del bateig dels nous cabeçuts ( en Volcanet -P4, el 2n capità- Firalet,  i els dos acompanyants- en Croscat   el Turonet ) i  els 2 nous  cavallets són en Trencallamps i en Remolí i la cloenda conjunta de tota l’Escola amb la cançó del Pot Petit: el lleó vergonyós acompanyats dels cabeçuts que van construir els nens de 3r amb la Clara de tallers.

Desitgem que us agradin!

Publicat dins de FESTA ESCOLA | Deixa un comentari

TALLERS QUE HEM REALITZAT AQUEST CURS

TALLER DE PERCUSSIÓ: PERCUSSIONISTA DEL POT PETIT!!!

TALLER DE CORDA FREGADA:

TALLER VENT METALL:

TALLER VENT FUSTA:

CLICA A LA IMATGE

Exif_JPEG_420

Publicat dins de 01-Cicle Inicial, 01.1-1r CI, 01.2-2n CI, 02-Cicle Mitjà, 02.2-2n CM, AUDICIÓ | Comentaris tancats a TALLERS QUE HEM REALITZAT AQUEST CURS

CONCERT CANTÀNIA “PARTÍCULES” 2018

El diumenge 13 de maig, vam fer el concert al pabelló Municipal d’esports i volem agrair la col·laboració a l’IME, Teatre Principal,  tècnics de so, brigada municipal,  Auditòri de BCN…i a tothom que d’una manera o altre ha fet possible la Cantània .

També vull felicitar a tots els nens/es que són els protagonistes essencials d’aquesta activitat i que  han cantat amb molt d’entusiasme, tot i ser una cantata complicada. Moltes gràcies a tots els familiars,  mestres  tutors i acompanyants que ens vareu  acompanyar aquest dia.

Si vols veure el vídeo i les fotos del concert de l’Escola del Pla de Dalt has de clicar a la foto;

Hem sortit a TV Olot:

Publicat dins de 03-Cicle Superior, 03.1-1r CS, CANTÀNIA | Deixa un comentari

PREPAREM LA CANTATA PEL 13 DE MAIG

Ara cal anar memoritzant les cançons de la cantata “Partícules”. Som-hi!!!

Els científics afirmen que fa aproximadament tretze mil milions d’anys, una gran explosió va originar el nostre Univers. En els primers instants de la seva existència, es varen crear les quatre dimensions que ara anomenem “espaitemps”: tres d’espai i un de temps. Quatre forces també es van separar ja en el primer segon de vida: la força electromagnètica, les dues forces nuclears -forta i dèbil- i la força gravitacional. També des d’aquests primers instants, apareixen les partícules: protons, electrons, neutrons. En aquests inicis, tot té la forma d’una mena de sopa caòtica i incandescent. Després, l’Univers progressa i la temperatura, extremadament calenta, es va refredant de mica en mica.

Aquest refredament provoca que les partícules comencin a agrupar-se entre elles. I és així com començaran a aparèixer els àtoms: combinacions de nuclis de neutrons i protons amb electrons donant-hi voltes. I l’Univers es refredarà encara més i els àtoms es combinaran entre ells conformant molècules. I les molècules s’ajuntaran entre elles, etcètera. Es crea, d’aquesta manera, el que anomenem “matèria”. L’Univers continuarà avançant en la dimensió temporal i es refredarà cada cop més, i apareixeran tota mena de combinacions de partícules que conformaran galàxies, nebuloses, estrelles, planetes…

En un d’ells, anomentat Terra, milers de milions d’anys més tard, aquestes combinacions de partícules i d’elements produiran aigua i altres components que faran sorgir la vida. I la vida crearà éssers amb capacitat d’observar i de recrear tota aquesta història: la música de l’Univers.

Publicat dins de 03-Cicle Superior, 03.1-1r CS, CANTÀNIA | Deixa un comentari

CONCERT DE NADAL 2017

JA TENIM ELS VÍDEOS DEL CONCERT DE NADAL!!

CS

BENVINGUDA

Desitgem que us agradin.

Publicat dins de 00-Ed. Infantil, 00.3-P5, 03-Cicle Superior, FESTA ESCOLA, PROJECTES | Deixa un comentari

AUTOVALORACIÓ DE LA FESTA DE NADAL

clica a l’arbre per contestar el formulari.

Publicat dins de 03-Cicle Superior, 03.1-1r CS, 03.2-2n CS, FESTA ESCOLA, PROJECTES | Deixa un comentari

LES VEUS ( 6è)

Dimarts 5 de desembre amb els alumnes de 6è vam anar al Teatre Principal a veure l’espectacle “Allegro” del Cor de Teatre.

Si ets alumne de 6è de la nostra escola hauries de contestar aquestes preguntes. Clica a l’enllaç:

Publicat dins de 03.2-2n CS, AUDICIÓ | Deixa un comentari