TENYIM LES SAMARRETES PER LA CANTÀNIA!

PREPAREM LA CANTANIA. MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE ENS HEU AJUDAT! on PhotoPeach

Publicat dins de 03.1-1r CS, CANTÀNIA, PROJECTES | Envia un comentari

APRENEM AQUESTES CANÇONS 4T

odaODA a l’alegria més ràpida: beethoven

RATPENAT
Clica a sobre del ratpenat

UN CHEAP I UN ASE

Publicat dins de 02.2-2n CM, FLAUTA INSTRUMENT | Envia un comentari

FARANDULA A LA FOSCOR

Publicat dins de 03.2-2n CS, FARÀNDULA | Envia un comentari

CUCA DE LLUM

AQUESTA ÉS LA CANÇÓ QUE HE TREBALLAT COM A FIL CONDUCTOR DE LES JORNADES PER A TOTS ELS CURSOS PER PODER-LA CANTAR JUNTS, L’ÚLTIM DIA DE LES JORNADES CULTURALS AL GIMNÀS.

Publicat dins de CANÇÓ, PROJECTES | Envia un comentari

“CLAU DE LLUM” Projecte interdisciplinar

Així s’anomenava el taller de música i llum que vam fer amb els alumnes de Cicle Mitjà en el projecte interdisciplinar que vam treballar en les jornades culturals d’enguany. Un dels objectius d’aquest taller era crear una coreografia amb tots els membres del grup. Ens vam fitxar molt en el procès de creació més que en el resultat.
Vam ballar en grups de 10 alumnes de 3r i 4t barrejats al so de la música amb les nostres llanternes. Aquí podreu veure una mostra de diferents activitats que vam realitzar durant les jornades.
A veure quina coreografia us agrada més i per què?

Treballem la llum amb els diferents estils de música: clàssica, pop, electrònica,BSO, contemporània…També ens moviem seguint les qualitats de so que concretàvem al principi de cada activitat.

Publicat dins de 02-Cicle Mitjà, PROJECTES | Envia un comentari

LA LLUM I LA MÚSICA

Fa dues setmanes que des de l’àrea de música treballem el projecte “la llum i la música” a tots els cicles. Un dels vídeos que ens hem treballat és aquest del grup Enra, anomenat Pleiades. Saps per què li posat aquest nom? Què són les Pleiades?
Desitgem que us agradi!

L’arc de Sant Martí:

Publicat dins de DANSA, PROJECTES, Tots els cursos | Envia un comentari

TALLER DE PERCUSSIÓ A 1R

A 1r va venir en Pau, professor de percussió de l’Escola Municipal de música d’Olot.
Vam poder escoltar els següents instruments: la bateria, les petxines, el jembé, els plats, paella amb el didal, les claves, el güiro… Vam poder fer percussió corporal i tocar els panderos. Vam cantar la cançó del gegant del pi acompanyats per la bateria.
Ens ho vam passar ” bomba”!

Publicat dins de 01-Cicle Inicial, 01.1-1r CI, AUDICIÓ, PROJECTES | Envia un comentari

CONEIXEM D’APROP EL VIOLÍ

Aquest matí, dimarts 9 de març , ha vingut un violinista de l’Escola Municipal de Música d’Olot. Es diu Xevi Badosa i  ens  ha explicat les parts del violí. Uns quants companys l’han pogut tocar i ens ha tocat diferents peces per violí acompanyat d’ una base instrumental.

Ha estat molt divertit i hem aprés moltes coses. 2A-2B

AUDICIÓ VIOLÍ on PhotoPeach

Publicat dins de 01-Cicle Inicial, 01.2-2n CI, AUDICIÓ | Envia un comentari

Projecte de les joguines a CI/EI

Durant aquest segon trimestre hem estat treballant el projecte de les joguines a CI i EI. Hem vist com es toquen, a quina família pertanyen, hem conegut diferents grups que utilitzen les joguines per fer els seus concerts i sobretot hem gaudit tocant les nostres joguines compartint-les amb els companys de la classe. Ha estat molt enriquidor i hem aprés moltíssimes coses!
PROJECTE LES JOGUINES on PhotoPeach
Pascal Comelade i les princeses barbudes
Imatge de previsualització de YouTube

Publicat dins de 00-Ed. Infantil, 00.1-P3, 01-Cicle Inicial, 01.1-1r CI, 01.2-2n CI, PROJECTES | Envia un comentari