històriesd’aula

la impertinència de les preguntes a l’escola
  • rss
  • Inici
  • Les terres altes
  • ESBORRANYS
  • teixim textos
  • Contact

INFORME D’AVALUACIÓ

pep lluis | 21 febrer 2011
De 07/03/2011

Sí, en aquest trimestre hem (he – hem) fet coses boniques, interessants, bones… però – quan arriba aquest moment sol ser sempre igual – tinc certa sensació d’insatisfacció (serà això inherent al (meu) avaluar?). En primer lloc, els alumnes que sempre tenen més dificultats, els “d’ancoratges febles” (i que sempre he cregut i he volgut fer creure que jo podia ajudar-los molt!)(dels quals passo i presumeixo de passar), que malgré tout em continuant semblant imprescindibles (i de fet no passo, vull arribar… per altres camins? a altre ritme? inventant la sopa d’all?) i en segon, els aprenentatges “classics”, els estàndars

continuar llegint…

Categories
General
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« EL CUC I L’ESTEL LA DENSITAT DE L’AULA »

3 respostes a “INFORME D’AVALUACIÓ”

  1. Josep ha dit:
    17 març 2011 a les 13:27

    “vull arribar… per altres camins? a altre ritme? inventant la sopa d’all?”

    Moltes vegades el destí és el camí. No hi ha meta, canvia constantment. Ens passem la vida caminant superant destins i no arribant mai al final. Només arribarem quan deixem de caminar.
    Hem d’escollir el camí o hem d’escollir el destí?.
    La gran mentida: “tots els camins ens porten a Roma”
    El gran dubte: “Realment cal anar a Roma”

  2. pep lluis ha dit:
    18 març 2011 a les 0:20

    Si Roma són, per exemple, el algoritmes que pràcticament ningú del nostre entorn fa servir; si Roma és tot allò que representa el saber ja pre-fet, tancat, resolt… que no fa més que anar en contra del feliç desenvolupament de la creativitat… llavors potser el gran dubte ja està resolt!

    …els pensadors grecs clàssics pensaven en veu alta, dialogant, i fent camí, literalment mentre caminaven, mai asseguts! T’imagines un grup de mestres, caminant al voltant d’un pati d’escola amb algun arbre, mentre tot parlant i tot caminat elaboren l’informe d’avaluació?

  3. Josep ha dit:
    21 març 2011 a les 10:41

    “T’imagines un grup de mestres, caminant al voltant d’un pati d’escola amb algun arbre, mentre tot parlant i tot caminat elaboren l’informe d’avaluació?”

    Aquest és un dels problemes, les escoles no tenen arbres. Tenen j aules.

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

sobre jo…

De històriesd'aula
amb bata blava, com de botiguer d'adrogueria o ferreteria, tacada lleument amb tèmpera groga, o vermella, butxaques sense fons, o si voleu com em veié el Carles, el meu millor mestreinfant

calendari

febrer 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
    maig »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox