Lluís Sabadell Artiga a l’Institut Collserola: treball amb Ecosistema Urbano, diàleg amb la Regidora i concreció del projecte

Durant dues jornades intensives, els alumnes de l’Institut Collserola han treballat amb Belinda Tato, d’Ecosistema Urbano, per concretar la intervenció del projecte Transform_a. A més, la Regidora del Districte de Nou Barris, Sra. Carmen Andrés,  es reuneix amb els alumnes de l’Institut Collserola, el Lluís Sabadell Artiga i la Belinda Tato perquè els estudiants exposin el projecte d’intervenció artística que estan duent a terme i dialogar sobre els espais que els han interessat per realitzar una possible intervenció.

collserola2-29collserola2-30collserolacollserolaLluís Sabadell Artiga EN RESiDÈNCiA a l'Institut Collserolacollserola_1i2febrer