P4 EDUCACIÓ INFANTIL

WELCOME TO P4!

Dear parents,

I wish this blog became a useful tool for you and your children. Everything we work at school I’ll upload here, so that you can practise English at home.

Benvolguts pares,

Tan de bo que aquest bloc sigui una eina útil per a vosaltres i els vostres fills. Tot el que treballem a l’escola ho posarem aquí per tal que pugueu practicar anglès a casa.


OCTUBRE

Let’s review some of the songs  we learnt last year andlearn  some new ones! You can also go to P3 where you can find more songs. I hope you have a nice time singing and dancing with you children.

Repassem algunes de les cançons que vam aprendre el curs passat i algunes de noves!. Si voleu  podeu anar a l’apartat de P3 on tamnbé hi trobareu força novetats. Desitjo que passeu una bona estona cantant i ballant  amb els vostres fills i filles.

HELLO WHAT’S YOUR NAME

Resultado de imagen de hello what's your name

ACTIVITAT: Pregunta als membres de la teva família com es diuen en anglès. (What’s your name?) i respon a la pregunta quan ells t’ho preguntin (My name is….)

HELLO HOW ARE YOU? 

Resultado de imagen de hello how are you

ACTIVITAT: Pregunta als membres de la teva família com estan. (How are you?) i respon a la pregunta quan ells t’ho preguntin (I’m fine/ good / great /wonderful ….)

ONE LITTLE FINGER 

Resultado de imagen de one little finger

ACTIVITAT: Intenta anar recordant les parts del cos que surten a la cançó: head, nose, chin, arm, leg & foot. Assenyala les diferents parts mentre les dius.

FIVE LITTLE MONKEYS 

Resultado de imagen de 5 little monkeys jumping on the bed

ACTIVITAT: Agafa 5 nines o ninotets (també pots fer 5 dibuixos) i fes-los anar seguint la cançó: jump, fell off,  bump.

WHAT COLOUR IS IT? 

Resultado de imagen de what colour is it song

ACTIVITATS: 

  • Dibuixa 11 rodonetes. Prepara els 11 colors que surten a la cançó (vermell, groc, rosa, verd, blanc…) Escolata la cançó sense mirar el video i mentre canten agafa el color que sents i pinta una de les rodonetes.
  • VIDEO: una historiets de l’ Steve i la  Maggie  CLICK HERE
  • JOC. Ordena les joguines pel seu color CLICK HERE 
  • PINTA. CLICK HERE  
  • ORDENA  els objectes i animals segons el color i escolta bé, que et diran com es diu en anglès!. CLICK HERE  

THE FINGER FAMILY 

Resultado de imagen de finger family

ACTIVITAT: 

  • Ves seguin la cançó intentant treure el dit que toca. No és gens fàcil! Si vols pot decorar-te els dits de les mans. Per exemple al dit gros li fas un bigoti, serà el pare; al dit índex  li pintes uns llavis, serà la mare; al dit del mig li dibuixes una pilota, al dit anular li pots dibuixar un llacet i al dit petit un xumet.
  • VIDEO. My family 

MY TEDDY BEAR 

Resultado de imagen de my teddy bear

ACTIVITAT: Agafa el teu peluix preferit i canta la cançó assenyalant les diferents parts:  2 eyes, 1 nose,  2 ears,  2 arms, 2 legs, 4 paws. Pots continuar cantant-la afegint altres parts que sàpigues: 1 mouth, 1 chin, 1 head, 1 bottom…

OPEN – SHUT THEM 

Resultado de imagen de open shut them

ACTIVITAT: Segueix els gestos de la cançó mentre la cantes: open-shut, big-small, please-no thank you, fast-slow, loud-quiet, peek-a-boo! Demana a un adult que et faci algun dels gestos i tu digue’n el nom!

IF YOU ARE HAPPY AND YOU KNOW IT 

If You're Happy and You Know It" by ABCmouse.com - YouTube

ACTIVITAT: Ves cantant i fent els gestos de la cançó:  clap your hands, stomp your feet, nod your head, shout hurrey, do all four.

THIS IS THE WAY 

Resultado de imagen de this is the way you wash your face

ACTIVITAT: Ves seguint les accions de la cançó: wash our face, Comb our hear, Brush our teeth, Get dressed, Go to school. Després demana algun adult que te les digui  i tu les fas.

QUIET, PLEASE! 

Resultado de imagen de quiet please song

ACTIVITAT:  Seguexi la cançó fent els gestos

THE TURTLE AND THE RABBIT 

Resultado de imagen de the turtle and the rabbit

ACTIVITAT: intenta explicar el conte a la teva família, Pots fer servir un conill i una tortuga (poden ser dibuixats, impresos, construits…). Intenta anar dient  algunes de les paraules del conte: Here comes the rabbit /turtle  –  Let’s make a race –  Hurry up  –   Fast / slow  –  Get sleepy  –   Be quiet  –  The turtle won  –  Happy /sad

BODY PARTS 1 

Body Parts for Kids | Steve and Maggie | English for Children - YouTube Enseñanza De Inglés, Esl, Idioma Inglés, Cuerpo Humano, Que Te Diviertas, Canciones

ACTIVITAT: Digues i assenyala on són: Head, arms, legs, body

BODY PARTS 2 

Resultado de imagen de my body steve and maggie

ACTIVITAT: Digues i assenyala on són: Hand, arm, leg, foot

BODY PARTS 3 

Resultado de imagen de BODY PARTS STEEVE AND MAGGIE

ACTIVITAT: Escolta i gaudeix del conte. Repeteix les construccions que et proposen: it’s a/ an….    /   they are…

GOODBYE SONG 

The Goodbye Song for Children - YouTube

NOVEMBRE

HELLO, LET’S  SHAKE  HANDS 

Image result for https://www.youtube.com/watch?v=pHmsE1mnhgg

ACTIVITAT: intenta seguir les accions: shake hands,  jump,  clap,  stomp, jump up high, sit down.

I have a pet

Resultado de imagen de i have a pet

ACTIVITAT: Demana a un adult que et digui el nom d’una de les mascotes i tu fes el so que fa. Després podeu fer-ho al revés, tu li dius el nom el l’altre fa el so: Dog – woof , cat – meow, mouse – squeak, Bird – tweet,  fish – glub, Lion – roar.

YES I CAN 

Resultado de imagen de yes i can

ACTIVITAT: Demana a un adult que et digui el nom d’un dels animals i tu fes el moviment que fa. Després podeu fer-ho al revés, tu li dius el nom el l’altre fa el moviment:   bird –  fly / Elephant – stomp /  fish – swim / Gorilla – climb / buffalo – run /boys and girls – sing and dance

SATND – UP & SIT DOWN 

Stand Up, Sit Down | Actions Songs for Children | Kindergarten ...

ACTIVITAT: Intenta seguir les accions que van dient. Compte que van força ràpid: stand up, sit down, turn around, put one hand up, put one hand down, put two hands up, put two hands down, jump, hop, run, stop.

1 to 10

Image result for 1 to 10 mat's song

ACTIVITAT: Repeteix la cançó fins que te la sàpigues. Després agafa 10 joguines petites (ninots de Famovil, peces de Lego,  llapis de colors… D’aquests 10 agafen ues quants i compte’ls. Agafen un altre piló i torna’l a comptar.  Ves seguint així unes quantes vegades.

WHAT’S THIS? – WHAT’S THAT? 

Image result for what's this, what's that

ACTIVITAT: Passeja’t per casa i pregunta. What’s this? a coses que tens a prop o What’s that? a coses que tens més lluny. Tu pregunta, no cal que et responguin en aglès, poden fer- en l’idioma que parleu a casa.

ACTIVITAT :  Escolta aquesta cançó: WHAT’S THIS? – WHAT’S THAT?  BINGOBONGO

What's This? What's That? | English Kids Songs | BINGOBONGO Learning - YouTube

 

HURRY UP, LET’S GO OUTSIDE1 

Image result for hurry u`song

ACTIVITAT:  Jugueu a disfressar-vos. un pot dir “Put on your….   shoes, jaquet, scarf, hat” i l’altre ho afaga i s’ho posa. Després podeu canviar els papers.

DESEMBRE

I CAN HOPE LIKE A RABBIT 

Image result for i can hop like a rabbit

ACTIVITAT:  Intenta imitar les diferents maneres de moure’s que tenen els animals. Després podeu jugar a que un diu el nom d’un animal  i l’acció que fa  i l’altre ho fa:  hop like a rabbit /  run like a dog / walk like a duck / jump like a frog / fly like a bird / swim like a fish /  stand on one leg and touch your nose .

1 to 20

Image result for 1 to 20 matt's song

ACTIVITAT: intenta seguir el ritme de la cançó.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2)
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
jump, jump, jump, jump, stop,
spin, spin, spin, stop.
I can count to 20.

HELLO REINDEER 

Image result for hello reinder

ACTIVITAT: Fes un dibuix ben bonic. Pots fer els 3 personatges o el que més t’agradi:  Reindeer,  Snowman o Santa.

SANTA WHERE ARE YOU? 

Image result for santa where are you

Image result for santa where are you

Santa, Santa, where are you? (2)
Are you under the tree?
Are you in your sleigh?
Are you on the rooftop? Santa where are you?
Look, look over there
Look, look over where?
Look, look over there
Santa is that you?

Image result for who took the cookie from the cookie jar

ACTIVITAT: Jugueu a aquest joc tota la família, amics, veins… com més sigueu millor us ho passareu.  Podeu fer servir un tros de cartró per simular la galeta. Us poseu en rotllana. tanqueu els ulls i us els tapeu amb les mans. Ei, no val espiar. Un adult amaga la galeta sota el cul d’algú. Cal endevinar qui té la galeta.  Intenteu anar cantant la cançó i  repetint les paraules del diàleg:

– Who took the cookie from the cookie jar? …… took the cookie from the cookie jar.
– Who me?   /   – Yes, you.
– Not me.   /   – Then who?

WHERE IS MY MUMMY?

Where's My Mummy?: Amazon.es: Hawkins, Colin, Hawkins, Jacqui ...

ACTIVITAT: Podeu intentar reproduir els diàlegs a partir animals de peluix, dibuixos impresos…: aneguet, gos, gat, gallina, conill i ànega.

– Hello Mummy!
– I’m not your mummy! Ask the dog / cat / hen/ rabbit
– Hello Mummy!
– Hello darling!

THAT’S MINE ! 

Image result for that's (not)mine

ACTIVITAT: Quan algú et prengui alguna cosa recorda dir “It’s mine!”

DO YOU WANT TO BE MY FRIEND? 

Image result for do you want to be my friend eric carle

Do you want to be my friend?
(Horse, crocodile, lion, hippo, seal, monkey, paó, guilla, kangaroo, giraffe, snake, mouse)

ACTIVITAT: Intenta avançar-te a la pregunta “Do you want tp be my friend? “

GENER

BROWN BEAR, BROWN BEAR

Resultado de imagen de BROWN BEAR STORY

Brown bear, brown bear, What do you see?

Red bird / yellow duck / blue horse / green frog /purple cat / white dog / blach sheep / goldfish / teacher / children 

ACTIVITAT: Ves repetint el que diuen. Intenta dir-ho avans

ACTION SONG 

Image result for action song

Clap your hands, stomp your feet, Swing your arms
Dance everybody and sing with me.
Jump around, touch the sky and touch the ground, shake your head
I know a song and it goes like this.

ACTIVITAT: Seguix les indicacions de la cançó

THIS IS A CAT 

Image result for this is a cat

This is a cat (2)
A very, very big, very, very big, very, very big, big, big. big cat.
Duck, fish, dog, pig, cow

ACTIVITAT: Repeteix molt a poc a poc VERY BIG. Fixa’t molt bé com sonen els primers sons de cada paraula.

WALKING IN THE JUNGLE 

Image result for walking in the jungle

Walking in the jungle (2)
We’re not afraid (2)
1 step, 2 steps, 3 steps forward
1 step, 2 steps, 3 steps, back
Stop! Listen! What’s that?
Stomping  / Jumping / Skipping / Run!

ACTIVITAT: Ves seguint les indicacions de la cançó

 LET’S GO TO THE FARM 

Resultado de imagen de https://www.youtube.com/watch?v=Rs972keaw1k

Horse (3), duck (3), pig (3), rooster.
Sheep (3) goat (3)
Let’s go to the farm
I see a cow!
ACTIVITATS:

MOUSE SAYS SORRY! 

Image result for mouse says sorry story

ACTIVITAT:  Quina paraula diu el ratolí? Quan ho diu?

LITTLE ELEPHANT LISTENS 

Little Elephant Listens (Hello Genius) by [Dahl, Michael]

ACTIVITAT: A qui escolta l’elefantó?

FEBRER

5 LITTLE DUCKS 

Resultado de imagen de 5 little ducks

5 little ducks went out one day over the hill and far away
Mother duck said quack, quack, quack, quack
But only 4 little ducks came back.
4,3,2, 1, but none of the 5 little ducks came back.
Sad mother duck went out one day…. Mother duck said… and all the 5 little ducks came back

ACTIVITAT: Agafa 5 petits objectes (peces de Lego…) i fes veure que són els aneguets i ves seguint la cançó.

MY FAMILY AND ME 

Resultado de imagen de my family and me

Mommy and daddy; sister and brother, grandma and grandpa, my family.
Mommy and me, daddy and me. My family I love my family
Sister – brother
Grandma – grandpa

 ACTIVITAT:  Clica sobre un altaveu i escolta el nom d’un delsmembres de la família. Després busca’l fent pujar i baixar l’ascensor  i clica a sota. CLICK HERE  .

GETTING DRESSED 

Resultado de imagen de getting dressed steve and maggie

ACTIVITAT: Què busca l’ Steve?

PENGUIN SAYS PLEASE 

Resultado de imagen de penguin says please

ACTIVITAT: Com actua el ping:úí al principi? I després? Quina paraula fa servir?

MARÇ

WIND THE BOBBIN UP 

Resultado de imagen de wind the bobbin up

Wind the bobbin up (2)
Pull, pull, clap, clap, clap
Wind it back again (2)
Pull, pull, clap, clap, clap
Point to the ceiling, point to the flor
Point to the window
Point to the door
Clap your hands together 1, 2, 3
Put your hands up on your knees.

ACTIVITATS: 

GOLDILOCKS 

Resultado de imagen de goldilokcs pink fong

ACTIVITAT: Aquest conte ja el coneixes. Ara intenta entendre’l en Anglès.

DEAR ZOO 

Dear Zoo: Lift the Flaps: Amazon.co.uk: Rod Campbell ...

Pets:  Elephant – too big; /  giraffe – too tall / lion – too fierce /  camel – too grumpy / snake – too scary /  monkey – too naughty / frog – too jumpy /  doggie- perfect

ABRIL

IT’S RAINY 

Resultado de imagen de it's rainy

It’s rainy (6)
It’s rainy outside today
Sunny, windy, snowy, cloudy , hot

ACTIVITAT: Contesta. Today it’s ……

WHAT COLOUR ARE YOU WEARING? 

Resultado de imagen de what color are you wearing kiboomers

What colour are you wearing?
If you are wearing red (3)
Jump up and down.
Jump, jump, jump… up and down
Orange – turn around
Blue – tap your toes
Purple – stomp your feet
Green- touch your nose
Yellow – shout hurray

ACTIVITAT: What colour are you wearing’?

THE ANIMALS SONG

Resultado de imagen de the animal song

Jump, jump like a kangaroo (3)
Let’s sing the animals song.
Swing – like an elephant
Shake – like a rattle snake
Fly – like a pelican
Sleep – like a koala
WAKE UP!

ACTIVITAT: Fes els gestos que diu la cançó per tal d’imitar cada animal.

MAIG – JUNY

HUNGRY, THIRSTY, SLEEPY AND SICK 

Resultado de imagen de https://www.youtube.com/watch?v=WkswguWRJ5Q

WHAT DO YOU HEAR? 

Resultado de imagen de what do you hear

Listen, listen, what do you hear?
I hear a dog, dog, dog I hear a dog.
Cat, duck, rooster, pig, elephant

ACTIVITATS:

THE DAYS OF THE WEEK 

Days of the Week Song | The Singing Walrus - YouTube

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday the days of the week

THE HANGRY CATERPILLAR   (Diàleg)

Free Spring Songs and Rhymes for Circle Time | Caterpillar song ...

  • What day is it?
  • It’s Tuesday
  • I’m hungry. I had ab apple yesterday
  • There’s an orange. Yummy
  • What day is it?
  • It’s Wednesday
  • I’m hungry. I had an orange yesterday
  • There’s a tomato. Yummy
  • What day is it today?
  • It’s Thursday
  • I’m I… I…
  • Wake up! It’s Friday
  • Sorry?
  • Friday! It’s Friday. Wow!
  • I can fly, I can fly
  • Wow! Beautiful!

ACTIVITAT: CANÇÓ  I’m a hungry cartepillar 

GOODBYE SONG 

The Goodbye Song for Children - YouTube

THE END

PD: DON’T FORGET TO LOOK, LISTEN, SING AND DANCE DURING THE HOLIDAYS AND ALWAYS YOU ARE ON THE MOOD TO DO IT. YOU’VE GOT LOTS OF VIDEOS TO PRACTICE. REPEAT WHAT YOU HEAR AND TRY TO DO IT THE SAME. HAVE A NICE TIME.

HOPE TO SEE YOU SOON

PD: I NO US OBLIDEU DE MIRAR,  ESCOLTAR, CANTAR I BALLAR DURANT LES VACANCES I SEMPRE QUE EN TINGUEU GANES. TENIU MOLTS VÍDEOS  PER PRACTICAR. REPETIU EL QUE DIUEN, INTENTEU DIR-HO IGUAL. DIVERTIU-VOS

BON ESTIU I FINS AVIAT

Valentine smiley sending kisses

 

Comments are closed.