SHARING TO LEARN 2016

Aquest és el segon any que participem al projecte d’anglès “Sharing to learn” en col.laboració amb l’institut Esteve Terradas. Volem agrair als nostres “language assistants” (Carlos A., Carlos S., Carlos H., i Carolina) l’interés i entusiasme envers els nostres alumnes i el seu aprenetatge de la llengua anglesa.

Aqui us deixem una mostra d’activitats fetes durant aquest curs i un resum de l’acte de cloenda i entrega de diplomes a tots els centres i persones participants.

Ens veiem el curs vinent.

This is the second year participating in “Sharing to learn” project with the high school Esteve Terradas. We want to thank to our Language Assistants (Carlos A., Carlos S., Carlos H. and Carolina) for their enthusiam teaching English to young learnerns.

We want to show you how we work with the children and some pictures about the last ceremony with awards for the schools and people involved in this project.

See you next year.

SHARING TO LEARN 2016 on PhotoPeach

SNOW WHITE

Els alumnes de 3r i 4rt vam anar al teatre a veure l’espectacle Blancaneus treballat a les classes d’anglès. Fins i tot vam ser actors per uns moments. Disfruteu el video i les fotos.

Students from 3rd and 4th grade went to the theatre to watch the performance Snow White and we can practise as an actors. Enjoy!

Snow white 3rd. 4th. on PhotoPeach

SHARING TO LEARN “SONGS”

Els estudiants de secundària de l’institut Esteve Terradas ens han preparat, dins del projecte “Sharing to learn”, unes cançons tradicionals catalanes i castellanes traduïdes a l’anglès. I van venir a ensenyar-les a P5 i a1r. Al final ens vam fer una foto conjunta. Moltes gracies pel vostre treball.

Sharing to learn “SONGS” on PhotoPeach

Projecte “Sharing to learn”

Aquest curs l’escola Mediterrània en cooperació amb l’institut Esteve Terradas, iniciem aquest projecte “Sharing to learn” (compartint per aprendre), treballat amb molt d’èxit a d’altres poblacions del Baix Llobregat des de fa uns quants cursos. Nosaltres serem pioners a Cornellà i esperem els mateixos bons resultats i gaudir de l’experiència.

Aqui us deixem unes fotos dels nostres “language assistants” a les primeres sessions : Yaiza i David a 1r i  Carlos S. i Carlos H. a P5.

Cambiar tamaño20141120_153345 Cambiar tamaño20141124_150819