Aquest curs els vostres fills i filles continuen l’aprenentatge de l’anglès amb el llibre de text Surprise! 5 de l’Editorial Oxford que, motivador i amè, assegura un progrés sistemàtic en el desenvolupament de les habilitats comunicatives i unes bases sòlides de vocabulari, pronunciació i comprensió.
3rd TERM
Unit 5: My country
En aquesta unitat treballarem els accidents del terreny: beach, island, jungle, lake, mountains, ocean, river, waterfall, i les joguines bike, doll, kite, scooter, teddy bear.
Treballarem la forma del verb to be en passat: was/were painting, dancing, etc.
Repassarem els mesos de l’any, les festivitats, els continents, i les estructures there was/were.
Treballarem tots aquests continguts a través de la història Tilly and the tsunami. Tilly és una noia molt valenta i intel·ligent que gràcies a les seves lliçons de geografia salva a la seva família d’un tsunami.
Unit 5: Animals
En aquesta unitat treballarem el vocabulari relacionat amb els animals: cheetah, koala, rhino, gorilla, spider, kangaroo, hippo, panda, fish, whale, sea horse, shark, octopus, turtle.
També treballarem les estructures relacionades amb el passat simple dels verbs regulars: lived, visited, walked, watched, played, liked, etc.
Treballarem tots aquests continguts a través de la història: The Four Dragons. Per saber què passa la història haurem de llegir.
2nd TERM
Unit 3: My city
En aquesta unitat treballarem els llocs que podem trobar en una ciutat: art gallery, bowling alley, ice rink, sports centre, shopping centre, restaurant, football stadium, Internet cafe i el mobiliari urbà: traffic lights, zebra crossing, text message, cycle helmet, reflective vest, lights.
Treballarem les estructures: There is a (painting). There isn’t a… There are… There aren’t any… Go…straight on/past/through. Turn left/right. Cross the road.
Treballarem tots aquests continguts a través d’una història la mar de misteriosa que té lloc en una galeria d’art.
Unit 4: Sports and hobbies
En aquesta unitat treballarem els esports: playing handball, doing gymnastics, doing aerobics, kitesurfing, bowling, snowboarding, doing judo, playing volleyball, i els hobbies: playing the recorder, listening to music, riding a bike, skateboarding, rollerblading, watching TV, swimming and reading.
Treballarem les estructures:
- Do you like…? Yes, I do/No, I don’t.
- I’m playing football.
- He’s kitesurfing.
- Is she swimming? Yes, she is. No, she isn’t.
Treballarem aquests continguts a través de la història The Film Star, on apareix Danny. un noi que sense esperar-s’ho es veu immers en un món cinèfil.
1st TERM
Unit 1: Family and friends
Continuem l’aprenentatge de l’anglès amb dos nous amics, en Rob i la Hannah, que pertanyen a un club d’informàtica al gual van després de classe. S’han inscrit al Surprise e-pal Club per tal de conèixer nens i nenes d’arreu del món.
Quina pàgina web visitaran primer? La d’Elke. She’s from Germany.
Elke ens presenta la seva família i amics, i en fa una descripció física i de personalitat: long red hair, short black hair, small brown eyes, curly red hair, short blond hair, straight blond hair, big blue eyes, polite, rude, tidy, untidy, on time, late.
*What does she/he look like?
- She’s got curly red hair.
- He’s got short brown hair.
També coneixerem a en Ferdinand, un noi amb una personalitat i caràcter especial. We’ll find out soon!
- What is Ferdinand wearing? He’s wearing black trainers.
Unit 2: Healthy eating
- Do you like broccoli? Yes, I do/No, I don’t.
- Does she like plums? Yes, she does/No, she doesn’t.
Coneixerem també a un fox molt trempat que li ve de gust Chicken soup en veure un pollastre en una botiga. Se’n sortirà amb la seva?. We’ll find out very soon!







És molt divertit fer anglès amb aquestes coses. Com ara fer “Drama”, o també gravar les cançons que hem après.
Sou els millors!
Carla 5è
aquest any m’ho he passat molt bé i espero que a sisè també. m’agrada molt la marera que aprenem l’anglès, és divertida, com ara ha dit la meva companya Carla: amb el drama, les cançons etc…
Núria, 5è