YEAR 5

Aquest curs els vostres fills i filles continuen l’aprenentatge de l’anglès amb el llibre de text Surprise! 5 de l’Editorial Oxford que, motivador i amè, assegura un progrés sistemàtic en el desenvolupament de les habilitats comunicatives i unes bases sòlides de vocabulari, pronunciació i comprensió.

3rd TERM

Unit 5: My country

En aquesta unitat treballarem els accidents del terreny: beach, island, jungle, lake, mountains, ocean, river, waterfall, i les joguines bike, doll, kite, scooter, teddy bear.

Treballarem la forma del verb to be en passat: was/were painting, dancing, etc.

Repassarem els mesos de l’any, les festivitats, els continents, i les estructures there was/were.

Treballarem tots aquests continguts a través de la història Tilly and the tsunami. Tilly és una noia molt valenta i intel·ligent que gràcies a les seves lliçons de geografia salva a la seva família d’un tsunami.

Unit 5: Animals

En aquesta unitat treballarem el vocabulari relacionat amb els animals: cheetah, koala, rhino, gorilla, spider, kangaroo, hippo, panda, fish, whale, sea horse, shark, octopus, turtle.

També treballarem les estructures relacionades amb el passat simple dels verbs regulars: lived, visited, walked, watched, played, liked, etc.

Treballarem tots aquests continguts a través de la història: The Four Dragons. Per saber què passa la història haurem de llegir.

2nd TERM

Unit 3: My city

En aquesta unitat treballarem els llocs que podem trobar en una ciutat: art gallery, bowling alley, ice rink, sports centre, shopping centre, restaurant, football stadium, Internet cafe i el mobiliari urbà: traffic lights, zebra crossing, text message, cycle helmet, reflective vest, lights.

Treballarem les estructures: There is a (painting). There isn’t a… There are… There aren’t any… Go…straight on/past/through. Turn left/right. Cross the road.

Treballarem tots aquests continguts a través d’una història la mar de misteriosa que té lloc en una galeria d’art.

Unit 4: Sports and hobbies

En aquesta unitat treballarem els esports: playing handball, doing gymnastics, doing aerobics, kitesurfing, bowling, snowboarding, doing judo, playing volleyball, i els hobbies: playing the recorder, listening to music, riding a bike, skateboarding, rollerblading, watching TV, swimming and reading.

Treballarem les estructures:

  • Do you like…? Yes, I do/No, I don’t.
  • I’m playing football.
  • He’s kitesurfing.
  • Is she swimming? Yes, she is. No, she isn’t.

Treballarem aquests continguts a través de la història The Film Star, on apareix Danny. un noi que sense esperar-s’ho es veu immers en un món cinèfil.

1st TERM

Unit 1: Family and friends

Continuem l’aprenentatge de l’anglès amb dos nous amics, en Rob i la Hannah, que pertanyen a un club d’informàtica al gual van després de classe. S’han inscrit al Surprise e-pal Club per tal de conèixer nens i nenes d’arreu del món.

Quina pàgina web visitaran primer? La d’Elke. She’s from Germany.

Elke ens presenta la seva família i amics, i en fa una descripció física i de personalitat: long red hair, short black hair, small brown eyes, curly red hair, short blond hair, straight blond hair, big blue eyes, polite, rude, tidy, untidy, on time, late.

*What does she/he look like?

  • She’s got curly red hair.
  • He’s got short brown hair.

També coneixerem a en Ferdinand, un noi amb una personalitat i caràcter especial. We’ll find out soon!

  • What is Ferdinand wearing? He’s wearing black trainers.

Unit 2: Healthy eating

  • Do you like broccoli? Yes, I do/No, I don’t.
  • Does she like plums? Yes, she does/No, she doesn’t.

Coneixerem també a un fox molt trempat que li ve de gust Chicken soup en veure un pollastre en una botiga. Se’n sortirà amb la seva?. We’ll find out very soon!

 


2 Responses to YEAR 5

  1. Carla says:

    És molt divertit fer anglès amb aquestes coses. Com ara fer “Drama”, o també gravar les cançons que hem après.

    Sou els millors!

    Carla 5è

  2. núria canadell sierra 5è says:

    aquest any m’ho he passat molt bé i espero que a sisè també. m’agrada molt la marera que aprenem l’anglès, és divertida, com ara ha dit la meva companya Carla: amb el drama, les cançons etc…

    Núria, 5è

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *