5th grade

TASK 4

Hello everyone!

Moltes felicitats pel tot el treball que heu fet durant aquest tercer trimestre, aquesta ja és l’última tasca d’anglès!

En la Task 2 vam veure moltes rutines que feia el Mark cada dia, accions quotidianes. Anem a recordar algunes i veure algunes noves, aquí les teniu:

 

 

Practiquem com es pronuncien, repetiu després de mi:

VIDEO VOCABULARY

Ara anem a inventar-nos una petita història, de les accions que fa un noi (He) o una noia (She) cada dia. Com ho farem? Primer decidim el personatge de la story i després de totes les rutines de les dues imatges escollim 9, les que vulgueu. Les ordeneu en l’ordre que vulgueu i per escriure la petita història us deixo algunes paraules, que es diuen connectors, que serveixen per enllaçar les diferents frases.

Connectors

Començarem la frase amb el connector, després amb he o she i després la rutina (verb). Però amb He o She passa una cosa especial amb els verbs, li afegim una S. Us explico tot això en el següent vídeo:

VIDEO EXPLIACIÓ STORY

Aquí teniu dos exemples de històries, per tant, les vostres històries que m’heu d’enviar, seran molt semblant a aquests exemples, però vosaltres escollireu les 9 rutines/verbs que vulgueu.

Example story 1

Example story 2

Podeu escriure només les frases o bé podeu també fer els dibuixos. Si feu aquesta activitat a l’ordinador i voleu fer servir les meves imatges, us deixo en el següent document Word les imatges per si les voleu copiar i enganxar en el vostre document per escriure les frases de la story.

Pictures routines

Per tant, quan tingueu la vostra història (semblant a la dels exemples), ja sigui en paper o en un document Word o Google docs, envieu-la a englishsantjordischool@gmail.com.

Si no poguéssiu enviar l’activitat per correu, pengeu-lo a l’enllaç al Drive que us he enviat al Tellfy.  

Recordeu que teniu fins el proper 9 de juny per fer i enviar la feina.  Per qualsevol dubte, escriviu-me! 

Una abraçada enorme,

Rose

 

********************************************************************************

TASK 3

Hello!

Els vostres vídeos de les Sport presentation han estat genials! Moltes felicitats! Si algú encara no ha entregat la Task 2, si us plau que ho faci quan pugui.

Anem per la Task 3!

Hem fet un writing, un reading i també speaking!

Ara una activitat de Listening!

We say goodbye to the sports and say hello to the routines!

Anem a treballar les rutines que podem fer cada dia!

Entreu en el següent enllaç:

LISTENING ACTIVITY

Hi ha un vídeo d’un noi parlant de les seves rutines que fa cada dia. Primer m’agradaria que amaguéssiu el text i miressiu el vídeo tranquil·lament.

Mireu el vídeo tantes vegades com calgui. Després contesteu a les diferents activitats que hi ha, són 4.

Quan li doneu a submit answers podeu mirar les correccions, a mesura que les vas fent, vas veient si estan bé o malament. Si alguna està malament, torneu a mirar el vídeo per intentar trobar la resposta correcta.

Quan acabeu totes les activitats, mireu el text i torneu a mirar el vídeo a veure si ara l’entenem millor.

Us ho explico tot en el següent vídeo:

VIDEO EXPLICACIÓ

Com que totes les activitats són online, després de fer totes les activitats, escriviu en un full una llista de les rutines que fa el Mark cada dia, per exemple:

  • get up
  • have a shower

Apunteu també si heu buscat alguna paraula al diccionari o  alguna cosa que no enteneu.

Feu una foto a aquesta activitat o bé envieu-me el document en Word, Google docs… a  englishsantjordischool@gmail.com.

Si no poguéssiu enviar l’activitat per correu, pengeu-lo a l’enllaç al Drive que us he enviat al Tellfy.  

Recordeu que teniu fins el proper 26 de maig per fer i enviar la feina.  Per qualsevol dubte, escriviu-me!

Una abraçada enorme,

Rose

 

********************************************************************************

CRITERIS D’AVALUACIÓ 3r TRIMESTRE

Hola famílies, us informo dels criteris d’avaluació d’aquest tercer trimestre, per qualsevol dubte, escriviu-me.

  • Escoltar vídeos/àudios senzills.
  • Practicar la lectura i escriptura en anglès amb textos curts.
  • Fer petites presentacions orals en vídeo.

 

********************************************************************************

TASK 2

Hello again!

Felicitats a tots els que heu fet les tasques! Ho heu fet molt bé! 🙂

Anem per la segona tasca! Si algú no les va fer, feu-les i envieu-me-les quan pugueu!

Recordeu el writing que vau fer sobre el vostre esport preferit d’aventura? Com que ja us ho he corregit, ara cal que prepareu bé el text per fer una petita exposició oral. Recordeu de preparar la presentació amb el l’activitat que ja us he corregit.

Com que l’heu de preparar bé, no podreu llegir el text, fixeu-vos bé en no oblidar-vos cap part de la presentació, en la pronunciació de les paraules, el volum i els gestos.

QUan ja estigueu totalment preparats per fer la vostra presentació, demaneu a algú que us gravi. Quan acabeu, mireu-vos i escolteu-vos en el vídeo que heu gravat i feu la vostra autoavaluació. Per fer-la, feu servir el següent document.

ADVENTURE SPORT PRESENTATION_autoavaluació

No cal imprimir el document! Podeu escriure la vostra autoavaluació en un full a part, no cal que m’envieu l’autoavaluació, és per vosaltres!

De cada apartat, heu de decidir si us poseu un Fantastic, Good, OK o Need to improve.  D’aquesta manera, podreu saber què heu de millorar.

Quan m’envieu el vídeo , jo us diré la meva opinió. Els aspectes que heu fet molt bé i els aspectes que encara podem millorar una miqueta.

Us deixo un petit vídeo amb la pronunciació de les frases i del vocabulari, perquè pugueu preparar i practicar la vostra presentació.

 

Si algú no havia fet el writing, ara és el moment per fer-lo! Us ho torno a posar aquí:

MY FAVOURITE SPORT_writing

Per últim, feu aquest Reading, llegiu el text i contesteu les preguntes en un full a part. Feu foto de les respostes i m’ho envieu també, o bé escriviu les respostes en el mateix Word i m’ho envieu… com us vagi millor!

WE ARE ON HOLIDAY reading

Per tant, heu d’enviar dues feines: el vídeo de la presentació del favourite adventure sport i les respostes del Reading en el mateix correu electrònic.

Si no poguéssiu enviar el vídeo al correu, pengeu-lo a l’enllaç al Drive que us he enviat al Tellfy.  

Recordeu que teniu fins el proper 12 de maig per fer i enviar la feina.  Per qualsevol dubte, escriviu-me!

englishsantjordischool@gmail.com

Per últim, podeu jugar a buscar els esports en la Wordsearch!

Wordsearch

Una abraçada molt gran i molts ànims, ho esteu fent súper bé!

Rose

 

*************************************************************************************************

TASK 1

Comencem nou vocabulari, però moltes paraules ja les coneixeu! En el següent vídeo us presento el vocabulari. Repetiu amb mi! Després fem el joc que tant ens agrada, el de repetir, però només si ho dic bé!

VOCABULARY VIDEO

A continuació teniu un memory per practicar el vocabulari. No cal que l’imprimiu, podeu crear-lo vosaltres mateixos, escrivint les paraules i fent els dibuixos. Primer podeu intentar de trobar les parelles (dibuix i nom). Després si algú pot jugar amb vosaltres, podem jugar al memory. Recordeu que cada vegada que girem una targeta em de dir el nom de la paraula. Si no recordeu algun esport, mireu-lo al vídeo o a la imatge amb el vocabulari. També podeu jugar a la mímica! Una persona fa l’esport i l’altre ha d’esbrinar-ho dient-lo en anglès!

MEMORY

Mireu el següent vídeo i escriviu en un full les frases de les últimes 6 fotos que no tenen frase.

SENTENCES VIDEO

POWER POINT SENTENCES

 

What’s your favourite sport?

Expliqueu-me quin esport dels que hem vist us agrada més. Farem un petit writing. Us poso les frases que utilitzarem. Hem de dir el nom de l’esport i perquè és el vostre favorit, si és un esport d’aigua o de terra, a on el practiquem, busqueu quins objectes necessiteu per fer aquest esport d’aventura i la roba que us posarieu si l’esteu fent.  Les frases que heu d’utilitzar estan en color lila. En negreta hi ha vocabulari que podeu utilitzar.

Si necessiteu un diccionari online podeu utilitzar aquest:

https://www.wordreference.com/

MY FAVOURITE SPORT_writing

Quan tingueu el writing acabat, si us plau envieu-lo al meu correu:

englishsantjordischool@gmail.com

També envieu-me les 6 frases de les fotos del power point d’adalt. Recordeu que teniu fins el  28 d’abril. Si feu alguna activitat endarrerida envieu-la també, cap problema!

És molt important que en el correu electrònic que m’envieu, poseu el nom del alumne/a, el curs i TASK 1 i us respondré.

Si tinguéssiu problemes en enviar les feines per correu, pengeu-les a l’enllaç que us he enviat per Tellfy.

LAST, BUT NOT LEAST!

Ara és hora de repassar una mica els números, a continuació teniu un Bingo online molt divertit. Podeu escollir quins números podeu repassar. A veure si us animeu a fer tots! De l’1 al 100!

BINGO GAME

See you soon, kisses! 🙂

Rose

 

********************************************************************************

CONTINUEM PRACTICANT A CASA!

  • Com va el confinament? Una mica dur? Confio en vosaltres per continuar tranquils! Moltes forces!! Vosaltres podeu!
  • Heu fet les activitats que us he proposat? Teniu algun dubte? Si teniu algun dubte, pregunteu-m’ho, envieu un correu electrònic a englishsantjordischool@gmail.com.
  • Us indico algunes activitats més per fer i la data en la que hauria d’estar feta! Ànims!!!
  • Us deixo també les correccions d’una de les activitats que us vaig proposar, per si algú l’ha fet la pugui corregir. Directions_CORRECTIONS
  • Feu aquestes activitats per practicar els llocs de la ciutat. On posa ‘Fichas’ mireu tot el vocabulari clicant a les fotos i paraules i després a les fletxes. Després, a l’esquerra hi ha dos títols: ‘Estudiar’ i ‘Jugar’, feu totes les activitats de cada apartat per anar practicant. Escriviu en un full les paraules noves per a vosaltres.

Quizlet activity

  • Per acabar tot el tema de les ciutats i les botigues. Aquí a sota podeu veure un document en el que heu de relacionar les frases. Després escriviu les frases i envieu-les al meu e-mail: englishsantjordischool@gmail.com. També envieu-me les paraules de l’activitat anterior noves per vosaltres.

********************************************************************************

PRACTIQUEM A CASA

Continuem practicant a casa el que estavem practicant a l’escola.

– Repasseu el vocabulari de la ciutat i les frases que practiquem: I’m going…. / I’m not going… / Where are you going? / Directions. Us deixo el vocabulari per a que podeu repassar.

– Podeu jugar al memory, si no ho podeu imprimir ho podeu fer vosaltres mateixos! Memory

– Acabeu el dialogue que vam començar a fer amb els mig grups amb la Rose. Aquí teniu el document que vaig projectar per tal de poder acabar-lo a casa. DIALOGUE

– Inventeu-vos a on voleu anar i quines direccions us haurien de donar per tal d’arribar al lloc o botiga. Per exemple: Where are you going? I’m going to the town hall. Go straight on… Aquí teniu un mapa per practicar de forma oral i també de forma escrita. També us podeu inventar vosaltres mateixos mapes. Speaking and writing activity

– Si us va agradar l’activitat d’escriure sobre una ciutat que també vam fer en mig grup, podeu fer-ne una altra. Us deixo també l’exemple que vam utilitzar a classe. City writing

– Fem aquesta activitat escrita per repassar. Activity directions

– Fem aquest listening and reading online. Listening and reading activity

– Totes les activitats que feu que no siguin online, les afegerim a la carpeta d’aprenentatge (Orange folder) i us les corregiré.

– Last, but not least! Aquí teniu jocs per repassar:

Activity 1

Activity 2

Activity 3

Activity 4

Song

Game 1

Game 2

City dictionary

********************************************************************************

CROSSWORD

The solution to the ccrosswords that we created in class:

KEY ANSWERS

And if you want to do it again, here you have the crosswords:

group-1

group-2

**********************************************************************

GAMES TO PRACTICE

PHYSICAL APPAREANCE

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3518208/descriptions_of_people.htm

SUBJECTS

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3428340/subjects.htm

***********************************************************************

I WANT A HIPPOPOTAMUS FOR CHRISTMAS

I want a hippopotamus for Christmas
Only a hippopotamus will do
Don’t want a doll, no dinky Tinkertoy
I want a hippopotamus to play with and enjoy
I want a hippopotamus for Christmas
I don’t think Santa Claus will mind, do you?
He won’t have to use our dirty chimney flue
Just bring him through the front door
That’s the easy thing to do
I can see me now on Christmas morning
Creeping down the stairs
Oh, what joy and what surprise
When I open up my eyes
To see my hippo hero standing there
I want a hippopotamus for Christmas
Only a hippopotamus will do
No crocodiles, or rhinoceroseses
I only like hippopotamuseses
And hippopotamuses like me too
I want a hippopotamus for Christmas
a hippopotamus is all I want
Mom says the hippo would eat me up
But then teacher says a hippo is a vegetarian
There’s lots of room for him in our two car garage
I’d feed him there and wash him there
And give him his massage
I can see me now on Christmas morning
Creeping down the stairs
Oh, what joy and what surprise
When I open up my eyes
To see my hippo hero standing there
I want a hippopotamus for Christmas
Only a hippopotamus will do
No crocodiles, or rhinoceroseses
I only like hippopotamuses
And hippopotamuses like me too

**********************************************************************************

DAILY ROUTINES

Daily routines questions

**********************************************************************************

1 GAME!

Another game, this time for practicing the parts of the body!

BODY PARTS

**********************************************************************************

MORE GAMES

To practice the sports!

GAME SPORTS

**********************************************************************************

DIALOGUES – LIBRARY

We have been practicing the things that we do in the library. There are some videos missing, when they are ready!

VIDEOS

**********************************************************************************

I LIKE…

We are practicing to say in English if we like or not the wild animals!

Photos

**********************************************************************************

GAMES TO PRACTICE

MONTHS

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3277388/months_of_the_year.htm

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3415644/days_months_seasons.htm

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/42986/the_months_of_the_year.htm

ANIMALS

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3522450/animal_crossword.htm

HALLOWEEN

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3329102/halloween.htm

**********************************************************************************

HALLOWEEN SONG

Practice at home the Halloween song:

VIDEO HALLOWEEN

**********************************************************************************

ALPHABET SONG

Continue practicing the Alphabet song:

VIDEO ALPHABET

**********************************************************************************

WELCOME TO 3rd GRADE!

Continuem aprenent anglès gaudint!

Deixem les fotos i els vídeos dels cursos anteriors en aquesta pàgina per si voleu tornar a veure’ls!

**********************************************************************************

FINDING NEMO

El gran dia ja arribat! Representem a la resta de l’escola i a les famílies l’obra que hem estat preparant a anglès i a Educació Física, Finding Nemo!

Mireu que bé ho hem fet!

VIDEO OBRA

**********************************************************************************

ENGLISH CORNERS

A anglès també fem racons a vegades per tal de treballar l’escriptura de les paraules que estem aprenent. Mireu com ho fem!

Corners

************************************************************************************

GAMES

Jocs per jugar i aprendre!

BODY

MONSTER

COLOURS SENTENCES

COLOURS AND NUMBERS

ON, IN , UNDER

DAYS OF THE WEEK CROSSWORD

************************************************************************************

WHERE’S MY BOOK SONG AND PHOTOS

Us deixem unes fotos de quan vam treballar les parts del cos de manera cooperativa!

Photos cooperative learning

I també podeu veure un vídeo de com cantem la cançó del Harry que no troba el seu llibre i l’està buscant per la casa!

SONG: Where’s my book?

**********************************************************************************

ANIMALS DESCRIPTIONS

Els alumnes de segon hem estat treballant els animals en anglès, el seu nom, on viuen i els hem descrit com són. Hem estat treballant les descripcions molts dies i de diferents maneres. Finalment hem escrit les nostres pròpies decripcions i hem jugat a esbrinar quin animal era. Ens han agradat tant que hem decidit fer aquest joc als nostres companys de 1r. Nosaltres els describien i ells havien d’esbrinar quin animal era. Ens ho hem passat molt bé, hem après molt i aquest és el resultat:

Clickeu a la imatge per veure el vídeo!

I aquí teniu unes fotos!

FOTOS

********************************************************************************

MONSTERS

Ja ha arribat el dia i els ‘Monsters’ de primer han cantat i han actuat genial!

Per si no heu pogut acompanyar-nos avui o voleu gaudir de l’actuació una altra vegada aquí la teniu!

Thank you!

Sin título

********************************************************************************

COWBOY CLOTHES

Aquí teniu la cançó que estem aprenent i la nostra versió amb ball i tot!

Clothes song

Clothes song (La cantem i la ballem nosaltres!)

************************************************************************************

SINGING IN ENGLISH

Aprenem cantant en anglès! Mireu, que bé ho fem! 🙂

HELLO EVERYONE!

DAYS OF THE WEEK

CLASSROOM OBJECTS