TASK 4
Hello!
Volia felicitar-vos perquè heu fet una feina genial durant aquest tercer trimestre! Anem a per l’última tasca d’anglès!
Anem a veure com es diuen alguns hobbies en anglès, algunes accions que podem fer:
També el nom d’alguns jocs:
Ara, en el següent vídeo practiqueu amb mi com es diuen aquestes paraules:
Story time! Anem a veure una història molt divertida:
WHAT A MESS STORY
Preparats per una cançó?
I LIKE PAINTING SONG
Voleu escoltar una altra cançó?
DIZZY SONG
Ara, escriviu en un full els hobbies i jocs que us agraden i els que no us agraden. Per exemple:
I like reading, swimming, singing, roller skating, painting, dancing and board games.
I don’t like computer games, jigsaw and stickers.
Quan ja ho tingueu, feu una foto i envieu-la a englishsantjordischool@gmail.com.
En el correu indiqueu el nom de l’alumne/a, el curs i Task 4.
Si teniu algun problema enviant l’activitat per correu, pengeu-la a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.
Teniu fins el proper 16 de juny per enviar-ho.
Moltes gràcies i una abraçada gegant!
Rose
*************************************************************************************************
TASK 3
Hello again!
Què bé heu fet els vídeos explicant el menjar que us agrada i el que no us agrada! : )
Anem a fer les últimes activitats sobre el menjar.
Let’s listen and sing a song!
I LIKE A PIZZA SONG
Després d’escoltar i cantar la cançó, anem a crear la nostra pizza favorita!
Podeu posar tots els ingredients que voleu!
Primer dibuixeu la pizza i després escriviu els ingredients de la vostra pizza. Us deixo un exemple, la meva seria:
I like pizza with tomato sauce, extra cheese, chicken, egg, arugula and oregano.
Us deixo tot el vocabulari que podeu utilitzar i un vídeo per practicar el vocabulari:
Per últim, anem a jugar al Kahoot!
Envieu-me la foto del dibuix de la vostra pizza amb el nom dels ingredients a englishsantjordischool@gmail.com.
En el correu indiqueu el nom de l’alumne/a, el curs i Task 3.
Si teniu algun problema enviant l’activitat per correu, pengeu-la a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.
Teniu fins el proper 2 de juny per enviar-ho.
Moltes gràcies i una abraçada gegant!
Rose
*************************************************************************************************
TASK 2
Hello again!!
M’ha agradat molt veure com heu practicat les paraules de la roba!
Us va agradar la story i les songs de l’últim dia? ja sabeu que podeu tornar a veure’ls tantes vegades com volgueu!
Us agrada tot el menjar que estem treballant? Espero que sí! Anem a practicar com dir si ens agraden o no els aliments.
Si ens agrada és: I LIKE…
Si no ens agrada diríem: I DON’T LIKE.
Per exemple:
I like fish, pizza and bread.
I don’t like tomatoes.
Mireu el següent vídeo de la Rose i practiqueu vosaltres el vocabulari dient si us agrada o no.
Ara que us gravin dient I like….. i la llista d’aliments que us agraden. També heu de dir els que no us agraden: I don’t like….
Si necessiteu feu aquesta activitat per recordar tots els aliments com ha fet la Rose al vídeo. Us deixo aquí un model:
Si en la Task 1 vau dibuixar els aliments, també els podeu anar agafant i dient si us agrada o no. Com us sigui més fàcil.
Aquí teniu una altra cançó molt xula, dels personatges i el vocabulari que apareix a la cançó:
I LIKE TREES SONG
Què li agrada a la Molly?
I aL Marco?
Envieu-me el vídeo explicant-me quin menjar us agrada i quin no (I like… / I don’t like…) a englishsantjordischool@gmail.com.
En el correu indiqueu el nom de l’alumne/a, el curs i Task 2.
Si teniu algun problema enviant el vídeo per correu, pengeu-lo a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.
Teniu fins el proper 19 de maig per enviar-ho.
Moltes gràcies i una abraçada molt forta!
Rose
*************************************************************************************************
CRITERIS D’AVALUACIÓ 3r TRIMESTRE
Hola famílies, us informo dels criteris d’avaluació d’aquest tercer trimestre, per qualsevol dubte, escriviu-me.
- Escoltar cançons i contes en anglès.
- Practicar l’escriptura d’algunes paraules en anglès amb un model.
- Dir frases senzilles en un vídeo.
*************************************************************************************************
TASK 1
Hello!
How are you today?
Cantem les cançons que sempre cantàvem a classe?
Li diem Goodbye a les parts de la casa i li diem Hello al menjar (FOOD). Anem a mirar aquesta story tan divertida! Tracta sobre un mouse (Molly) que viu al country (camp) i el seu amic Marco, viu a la city (ciutat). Gaudiu de la història.
CITY MOUSE AND COUNTRY MOUSE STORY
Quin menjar apareix en el conte? Podeu tornar a veure el conte tantes vegades com vulgueu!
Ara, anem a escoltar una cançó molt xula sobre fer el menjar!
LET’S MAKE LUNCH SONG
Ara, us ensenyo el vocabulari del menjar que anem a practicar, algunes paraules no surten ni a la cançó ni al conte.
Mireu el vídeo i repetiu amb la Rose les paraules i anem a jugar al joc que ens agrada tant, quan la Rose diu la paraula bé repetim, si no la diu bé, ens hem de quedar callats! Shhh!
Si voleu, podeu practicar el vocabulari jugant al Memory, mireu l’exemple:
No cal que l’imprimiu, podeu dibuixar el menjar dues vegades i retallar-los. Recordeu que quan busquem les parelles, cada vegada que girem una targeta hem de dir el nom en anglès. Si no recordeu el nom, cap problema, torneu a mirar el vídeo on dic el vocabulari.
Aquí teniu les paraules i també com s’escriuen. Fixeu-vos bé!
Decidiu com voleu practicar-les:
- Dibuixant les paraules i escrivint els noms en un full.
- Fer les lletres amb plastilina si en teniu.
- Si teniu segells de lletres, podeu practicar els noms del menjar.
- Escriure les diferents lletres en papers petits i jugar a formar les paraules. Per exemple:
Envieu-me una foto de la manera que decidiu de practicar-les.
Per últim, us deixo una sopa de lletres per si voleu buscar les paraules que estem practicant.
Envieu-me un correu electrònic a englishsantjordischool@gmail.com
Indicant el nom de l’alumne/a, el curs i Task 1 i amb la foto de la manera que heu practicat les paraules. Expliqueu-me el correu electrònic si us han agradat els vídeos i si heu pogut fer la sopa de lletres online.
Teniu fins el proper 5 de maig per enviar-ho.
En el tellfy us passaré una carpeta Drive per si teniu problemes en enviar la feina per correu. Si decidiu penjar la feina a la carpeta, si us plau envieu-me igualment un correu electrònic dient que heu penjat la feina, ja que d’aquesta manera tindré el vostre correu electrònic per fer-vos el retorn de l’activitat, si no, no sabré a qui dirigir-me.
Gràcies i una abraçada molt gran!
Rose
*******************************************************************************
CONTINUEM PRACTICANT A CASA!
Us han agradat les activitats que us he proposat sobre les parts de la HOUSE?
Us deixo la correcció de l’activitat escrita per si algú l’ha fet. My house_CORRECTION
Podeu enviar-me alguna foto de les activitats que heu fet al correu d’anglès englishsantjordischool@gmail.com.
A la pàgina principal hi ha molts CONTES per gaudir aquesta setmana!
La próxima semana diem GOODBYE a la house i us posaré una cançó i un conte molt xulo!
*******************************************************************************
PRACTIQUEM A CASA
Aquests dies podem practicar a casa les parts de la casa de moltes maneres. Us proposo unes quantes!
– SNAP: el nostre joc s’ha quedat a l’escola, però podem fer un nou! Us ho deixo aquí ja sense errades (ja he afegit el garden!). El podeu imprimir, retallar i jugar, si no el podeu imprimir, cap problema! El podeu dibuixar vosaltres mateixos. SNAP GAME
– Podem dibuixar el vostre pis o casa i escriure les parts en anglès.
– També podem practicar com s’escriuen les paraules amb plastelina, amb segells si en tenim… Teniu el vocabulari aquí. MY HOUSE_vocabulary
– Podem ordenar frases! Ja sigui escrivint o retallant les paraules i ordenar-les. The car is in the garage
– També podem fer una petita feina escrita. My house
També podem fer jocs online sobre les parts de la casa!
*******************************************************************************
GAMES TO PRACTICE
BODY
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/1208326/our_body.htm
MONSTER
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/2997516/monsters.htm
DAYS OF THE WEEKS
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3283345/days_of_the_week.htm
COLOURS
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/2099943/colors.htm
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/1798912/colours_and_numbers.htm
*******************************************************************************
ANIMALS DESCRIPTIONS
Durant el primer trimestre hem treballat els animals de la jungla i com fer petites descripcions d’aquests animals. Vam preparar unes descripcions especialment pels alumnes de 1r per a que puguessin esbrinar quins animals descriviem.
Mireu que bé ho vam fer!
********************************************************************************************
FINGERS, ELBOWS, HIPS AND ANKLES
********************************************************************************************
COMING DOWN THE CHIMNEY
********************************************************************************************
FAMILY
Ara estem treballant la family, a continuació teniu el conte, les cançons i jocs per practicar a casa:
********************************************************************************************
COWGIRL AND COWBOY CLOTHES
Hem començat a treballar la roba de les Cowgirls i els Cowboys. Podem tornar a escolar el conte que estem treballant i les cançons per practicar el vocabulari:
********************************************************************************************
VIDEO ON, IN , UNDER
********************************************************************************************
MORE GAMES
Estem aprenent els animals. Uns joc per continuar aprenent
********************************************************************************************
PRACTIQUEM L’ESCRIPTURA EN ANGLÈS
Aquest curs hem començat a escriure les paraules que anem treballant en anglès. Ho fem de moltes formes diferents: amb plastelina, amb lletres de scrabble, amb retoladors, a la pissarra… Mirem com ho fem!
********************************************************************************************
ANIMALS DESCRIPTIONS
Els alumnes de 2n ens vam preparar un joc de descripcions en d’animals en anglès i ens ho vam passar molt bé jugant. Mireu!
********************************************************************************************
CLASSROOM SONG
Hem treballat els objectes de classe i hem après una cançó que ens agrada molt, mireu com la cantem!
********************************************************************************************
GAMES TO PRACTICE
Face clown http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/word-games/paint-it/clowns-face
Days of the week http://roythezebra.com/reading-games/high-frequency-words-days.html
ROOM ON A BROOM
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3329401/room_on_the_broom.htm
COLOURS/NUMBERS
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/1798912/colours_and_numbers.htm
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3289981/colours_memory.htm
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3102023/numbers.htm
CLASSROOM OBJECTS
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3328273/classroom_objects_2.htm
********************************************************************************************
HEAD, SHOULDERS, KNEES AND TOES
Podem continuar practicant la cançó a casa!
********************************************************************************************
A ROOM ON A BROOM
Recordeu el conte que vam explicar per Halloween? Doncs el podeu tornar a escoltar en aquest vídeo! Enjoy! 🙂
********************************************************************************************
WELCOME BACK!!
Aquí anirem posant fotos, cançonetes que aprenem a classe o algun joc per poder practicar l’anglès a casa! See you soon! 🙂