Durant aquests dies de confinament, l’alumnat de Primària ha estat convidat a compartir els seus pensaments i sentiments amb alumnes d’altres països, que també viuen confinats.

Ho han fet en anglès, pensant en les nenes i els nens que participen en els projectes Etwinning de l’escola, però la realitat és que, ara mateix, els propis companys i companyes de classe semblen igual de lluny.

Així, cadascú des de casa seva, ha aportat la seva pàgina per crear aquest preciós llibre que, d’alguna manera, els faci sentir a tot@s més a prop.

En aquest dia de Sant Jordi tan especial, us regalem aquestes petites joies: uns llibres creat pels nostres infants i que, en temps de confinament, només podien ser digitals.

Esperem que us agradin.

Bona diada!