JA HA PASSAT! I ARA QUÈ?

– Demanarem a les famílies que hagin anat a veure la cremada del dimoni, els focs artificials i el seguici que si volen poden portar un usb amb alguns vídeos curts per visualitzar a la classe.

– Jo descarregaré les fotos que vam fer el dia de la festa de les escoles i les triarem junts a la PDI per poder-les penjar jo més endavant a la web de l’escola.

– Un cop triades les fotos, en una altra sessió decidirem quin comentari volem dir per cada agrupació de fotos i per parelles gravarem els comentaris que aniran associats a les fotos que jo penjaré a la web de l’escola. El muntatge el faré amb el Moviemaker.

– Amb algunes de les fotos fetes el dia de la festa amb el JigsawPlanet faré diversos puzzles que ells podran fer amb les tauletes a la classe.

– Amb algunes de les fotos més boniques farem un memory multimèdia perquè ells juguin a les tabletes tot utilitzant el següent programa:

Finalment penjarem una foto de grup que ens vam fer amb el dimoni a la classe com a record de les festes de Badalona i de la cremada del dimoni.