DENIP 2019: CELEBREM TOTS JUNTS EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Avui, celebrem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, que se celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Durant aquesta jornada, escoles i instituts d’arreu del món organitzem diferents activitats per difondre els valors de la noviolència i de la pau.

Cada cicle ha fet diferents activitats a les seves aules i tots junts hem baixat al pati per tal de construir i col·locar-nos per formar la paraula PAU i el seu símbol.

Per finalitzar hem llegit un manifest i cada cicle ha preparat una cançó, desitjant que el dia que commemorem avui, el Dia Escolar de la No violència i la Pau sigui cada dia.

Enllaç a l’àlbum DENIP 2019. Dia Escolar de la No violència I la Pau

AVUI HEM CELEBRAT EL DIA MUNDIAL DE LA POESIA I EL DIA MUNDIAL DE LES PERSONES AMB LA SÍNDROME DE DOWN

Avui 21 de març, DIA MUNDIAL DE LA POESIA i DIA MUNDIAL DE LES PERSONES AMB LA SÍNDROME DE DOWN, tots els nens i nenes i mestres de l’Escola ho hem celebrat recitant poemes de Miquel Martí i Pol, Joana Raspall, Lola Casas i Gloria Fuertes. L’alumnat de sisè ens ha recitat el poema LA POESIA de MARC GRANELL en català, en àrab i en romanès i també ens han llegit el MANIFEST del GRUP DE JOVES EMPODERATS de l’Associació Down Lleida.

Enllaç a l’àlbum DIA MUNDIAL DE LA POESIA I DE LES PERSONES AMB LA SÍNDROME DE DOWN