Ja ha arribat la primavera a la nostra classe. Hem decorat el racó de la primavera amb un marc de floretes i després hem anat a plantar unes margarides que ens ha regalat el Jon. Ens ha explicat que la hem de regar i cuidar molt!
Monthly Archives: abril 2011
PICASSO: L’ÈPOCA BLAVA
Hem après que Picasso va pintar durant un temps molts quadres de color blau perquè estava trist perquè un amic seu s’havia mort. Nosaltres també hem parlat de les coses que ens fan posar tristos i després hem creat aquests quadres igual que feia Picasso. Observeu quines obres d’art!!
MARÇ MARÇADOR, DE NIT FA FRED I DE DIA CALOR
Com cada mes treballem una dita, aquest mes que ja ha acabat era “Març marçador, que de nit fa fred i de dia calor”. Hem vist el conte “El Sol i la LLuna” de la pàg www.unamadecontes.cat i després hem fet nosaltres les nostres Llunes i els nostres Sols. Quan ens hem rentat les mans de pintar la Lluna l’aigua estava molt freda (perquè a la nit fa fred) i quan ens hem rentat les mans de pintar el Sol l’aigua estava calenteta (perquè de dia amb el Sol fa calor). Ens ha agradat molt fer aquesta activitat. Comproveu-lo vosaltres: