Els Pirates dels Àngels

Ja esta arribant el final de curs i a l’aula s’ha creat un centre d’interès sobre “Els pirates”.

Arrel de l’arribada d’un vaixell de pirates de joguina a l’aula de P5, els nens i nenes els ha entusiasmat la idea de saber més sobre aquests personatges.

Amb l’ajuda del conte “Els pirates” narrat per Adrián, Anna, Laia i Roberto ens centrarem en iniciar una aventura amb els infants i gràcies a una sirena amb un mapa, van seguir les pistes per trobar un tresor misteriós. A continuació montarem un puzzle, per veure bé com el pirata ha arribat a la illa. Seguidament amb la PDI, localitzarem amb el google maps d’on eren i per a on estaven els dos pirates més famosos; Barbanegre i Barbaroja.

Després, cantarem i ballarem la cançò dels pirates. En altra sessió jugarem amb els Beebots, veurem si arriben als vaixells pirates fets per els nens i nenes de la nostra classe. A continuació demanem a els nostres infants que dibuixen un pirata, farem una exposició al drive, per a que totes les classes puguen veure les nostres obres d’art.

Finalment en una ultima sessió farem una gimcama per trobar el tresor. Els nens i nenes faran fotos ells/elles mateix/es. Donaran les gràcies per la col.laboració i participació de la resta de classes d’infantil amb un audio i per ultim jugarem amb jocs de pirates amb el Jclic, per veure quant hem après.

El nostre objectiu és endinsar-nos en el món dels pirates, per tant els objectius a treballar son;

• Identificar els diferents tipus de pirates. Pirata, Corsari, Bucaner i Filibuster.
  • Conèixer qui eren els pirates més famosos; Barbanegre i Barbaroja.
  • Usar correctament les TAC: Google maps a la PDI, BEEBOT, jocs jclic, gravadora d’àudio i càmera.
  • Escoltar i aprendre les cançons sobre pirates.
  • Visualitzar alguns vídeos.
  • Identificar com es mouen els pirates.
  • Participar en la recerca del tresor.
  • Fomentar el treball col·laboratiu.
  • Identificarel vocabulari
  • Ser capaç d’escriure les paraules senzilles del vocabulari
  • Ser capaç de llegir algunes paraules curtes
  • Mostrar una actitud positiva i esforç per anar resolent les activitats

Els continguts son;

• Identificació dels diferents tipus de pirates. Pirata, Corsari, Bucaner i Filibuster.
  • Coneixement dels pirates més famosos; Barbanegre i Barbaroja.
  • Us de diferents recursos TAC: Google maps a la PDI, BEEBOT, jocs jclic, gravadora d’àudio i càmera.
  • Escolta i aprenentatge de les cançons sobre pirates.
  • Visualització d’alguns vídeos.
  • Identificació de com es mouen els pirates.
  • Participació en la recerca del tresor.
  • Fomentació el treball col·laboratiu.
  • Identificació del vocabulari
  • Escriptura de paraules senzilles del vocabulari
  • Llegir algunes paraules curtes
  • Actitud positiva i esforç per anarresolent les activitats

Les activitats que treballarem en aquest centre d’interès son;

1.Conte dels Pirates de Youtube.

2.Puzzle: Pirata en una illa.

3.Localitzem amb el google maps on vivien els pirates més famosos. Barbanegre i Barbaroja a la PDI.

4.Escoltem, cantem i ballem la canço dels pirates, del Pot Petit.

5.Beebots i vaixells.

6.Dibuixos de pirates compartit al drive.

7.Trobem el tresor. Els infants de P5 fan fotos.

8. Audio d’agraïment per la participació i col.laboració de les altres aules d’infantil.

9.Jocs de pirates amb Jclic.

Els criteris d’avaluació son;

1.Mostrar una actitud de col·laboració, positiva i d’esforç per anar resolent les activitats plantejades.

2.Identificar els diferents tipus de pirates i les seves principals característiques.

3.Identificar com es mouen els pirates, amb quin mitja de transport.

4.Ser capaç de llegir i escriure paraules senzilles de el vocabulari treballat.

5.Identificar el vocabulari de el centre d’interès.

6.Usar correctament les TAC: Google maps a la PDI, Beebots, jocs jclic, gravadora d’àudio i càmera.

7.Participar activament en les activitats aportant idees i opinions i respectant les dels altres.

Comments are closed.