Som els olímpics de la Cova!!

Hola!

D’on ve el nom d’aquest blog? La veritat és que no hi ha gaire misteri a l’hora de donar els motius pel qual ens diem així.

Per què som olímpics? Doncs és molt senzill, la nostra classe és de l’any 1992, bé potser no tots ja que hi ha repetidors però la gran majoria som de l’any, en el qual Barcelona va tenir el plaer de ser  ciutat olímpica. Des de sempre l’escola, l’escola Ramon Llull, quan feia referència a la nostra classe ens anomenava “els olímpics”, nom que hem anat arrossegant des de la nostra entrada en aquesta petita però genial escola.

La segona part, “els de la cova”, és un nom que ens hem anat inventant els darrers mesos. Com ja hem dit, la nostre escola és petita, amb unes instal·lacions no gaire grans i externament no té gaire aparença d’escola. Però l’aparença externa, no s’iguala a la qualitat humana. Es diu que l’aspecte de les coses no és el més important i la nostra escola, en això n’és un clar exemple. Tornant al tema del nom, està clar que es refereix al lloc en el qual fem classe, una mena de cova, petita i acollidora.

Passant des del primer professor fins l’últim, incloent els que malauradament no hi són, juntament amb direcció, alumnes, monitors… cada persona que ha trepitjat aquesta escola aporta una cosa bona per aprendre.

També cal esmentar el paper que té la direcció, que ens educa com a persones i ens ajuda a millorar i a saber explotar les nostres  virtuds; ens ensenya a saber-nos acceptar i respectar tal com som, tant a nosaltres mateixos com a tota la gent que ens envolta.

I bé, la veritat és que ja hem explicat els motius del nostre nom, i ara només queda repetir qui som:

ELS OLÍMPICS DE LA COVA!!!

Per acabar, toca explicar breument el motiu d’aquest blog: sincerament ens feia molta il·lusió tenir un mitjàon poder explicar tot allò que ens passa, els nostres viatges (bé viatge) i en general totes les nostres vivències. Sens dubte, fer un blog era i és la millor manera de fer arribar a tothom que desitgi entrar tot això que acabem d’esmentar.

PD: Bé tot això sense comptar que aquest blog compta com a nota de tecnologia, que és també un gran alicient, per les magnífiques notes que tenim en aquesta asignatura i l’interés que li mostrem ¬¬’ (per a gent que s’ho prengui tot literal, és ironia).

Creiem que res més, ja ens em estès molt, així que pim pam ja hem fet una bona introducció,

Aquí queda. Apa!