NATUPARK

Final de curs a Natupark de Cerdanyola. Va ser genial! Ens hauríeu d’haver vist, penjant de les branques com els micos. Alguns van demostrar que eren molt valents!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *