Com és tradicional a l’escola hem fet el partit de bàsquet mestres versus alumnes de sisè. I, també, com és tradicional HEM GUANYAT ELS MESTRES!!!
Després del partit vam rebre un panet i xocolata que els de l’AMPA ens van donar amb motiu de l’esmorzar solidari. Moltes gràcies per les vostres aportacions d’aliments pel banc d’aliments!
PARTIT DE BÀSQUET I ESMORZAR SOLIDARI
Leave a reply