EL BLOC

BLOC EDUCATIU MUSICAL DE SECUNDÀRIA

EDICIÓ: Laia Amagat Desoy

BIOGRAFIA: Pianista. Títols de Professora Superior en les especialitats de Piano i de Solfeig-Teoria de la Música. Estudis d’Història de l’Art. Professora de música a secundària.

HISTÒRIA DEL BLOC
CURS 2007-08

Aquest bloc ha nascut com a treball final del Diploma de Postgrau en Educació Musical per la Universitat de Girona realitzat el curs 2007-08 i amb l’objectiu d’utilitzar-lo en la pràctica de la meva funció docent a partir del curs 2008-09. Cal dir que avui, tot just, és un punt de partida, un projecte obert, ja que serà a partir de l’inici de les classes del curs vinent que s’anirà farcint amb nous materials. De moment, he creat l’estructura del bloc tenint en compte els cursos i matèries que impartiré el pròxim curs.

Com que l’he obert a l’estiu i els meus alumnes no coneixen l’existència del bloc, començaré amb efectes retroactius, penjant algunes de les activitats i materials que hem realitzat o utilitzat durant el passat curs 2007-08.

CURS 2008-09

A partir del mes de setembre del 2008 experimentaré amb l’ús del bloc en la pràctica docent.

2 thoughts on “EL BLOC

1. Marc Corominas

Hola, com que avui a classe has dit que tenies un bloc he posat el teu nom al google i tambe surts al Youtube, je, je!!

2. carme escatllar

M’he passejat pel teu bloc i és fantàstic, quina feinada noia…M’ha agradat també com el planteges, el fet que estigui tan estructurat i amb tants recursos. Ara es tracta que els teus alumnes en treguin un bon profit, no trobes?
    Carme