Conte cooperatiu 2014

Enguany, els alumnes de sisè, tornem a participar del conte cooperatiu. Ens han donat un inici (En color rosa) i nosaltres hem començat el nus ( en color blau).

La història serà d’intriga i promet molt. Situarem la trama als EEUU al juliol de 1969, quan la nau Apol·lo 11 va arribar a la Lluna.

Una vegada vaig conèixer un geògraf que em va explicar.

– Les geografies – va dir el geògraf- són els llibres més preciosos de tots els llibres. No passen mai de moda. És molt estrany que una muntanya canviï de lloc. És molt estrany que un oceà es quedi sense aigua.

D’això feia molt de temps, jo tenia vuit anys i el geògraf era el meu professor a l’escola primària de Weston. Un poblet de Carolina del Sur als Estats Units d’Amèrica. Weston tenia uns dos mil habitants i era el poble més avorrit dels EEUU. Era tant avorrit com una cursa de cargols, tant avorrit que no hi havia gent al carrer, tant avorrit com una classe de matemàtiques, tant avorrit com jugar a la petanca. Què avorrit! Mare meva!!!

Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>