Aquest matí han vingut a l’escola, els policies municipals, en Santi i en Joan, i ens han explicat com travessar el carrer i algunes de les normes cíviques i viàries.
Tots nosaltres hem pogut fer de policies, mireu, mireu!!
Aquest matí han vingut a l’escola, els policies municipals, en Santi i en Joan, i ens han explicat com travessar el carrer i algunes de les normes cíviques i viàries.
Tots nosaltres hem pogut fer de policies, mireu, mireu!!