L’Advent és el període de desembre que hi ha abans de Nadal. Exactament quatre setmanes abans de Nadal.
La paraula advent prové del llatí i significa “arribada”. Per això, l’advent va des de l’1 de desembre fins el dia 24 de desembre (nit de Nadal).
A l’Aula d’ Acollida hem treballat el Nadal amb el calendari d’advent que cada dia, juntament amb una llaminadura de xocolata, ens ha portat una poesia, una cançó, una dita,… amb les quals hem treballat a l’aula al llarg d’aquests dies i hem après moltes coses.
Per acabar el trimestre i acomiadar-nos fins l’any que ve, hem fet cagar el tió.
Caga tió
una barra de torró,
pel pare i per la mare
i per mi no.
CAGA TIÓ!!!