Test físic: 1000 metres – 3r d’ESO

Resultats:

NOIES – 1000m
1 A Dayana 04:13,11
2 A Patrícia 04:15,08
3 B Anna deFe 04:38,48
4 A Laia S 04:41,69
5 B Jana 04:45,30
6 C Elisabet 04:46,47
7 C Paula Q 04:48,07
8 B Anna A 04:50,00
9 A Marta B 04:56,91
10 A Júlia 05:06,23
11 B Adriana 05:06,50
12 C Mireia M 05:07,98
13 C Carla 05:14,45
14 C Ariadna 05:14,57
15 B Laura Bo 05:16,22
16 A Anna R 05:16,81
17 B Mercè 05:20,13
18 C Mariona F 05:23,88
19 A Clara LL 05:26,39
20 A Andrea 05:26,81
21 C Irene Mo 05:28,91
22 C Laia G R 05:31,52
23 C Laura Ba 05:31,52
24 C Mireia B 05:31,52
25 C Magalí 05:32,13
26 C Magda 05:32,82
27 A Berta 05:39,78
28 C Laia L 05:43,76
29 B Paula A 05:44,04
30 C Andrea 05:44,26
31 A Marta C 05:44,84
32 A Clara B 05:46,19
33 A Laura G 05:47,34
34 A Laura A 05:48,19
35 A Ana Ma M 05:55,56
36 A Isabel 05:55,56
37 C Maria 06:32,64
38 C Mariona G 06:53,78
39 C Akane
40 B Alba
41 B Gemma
42 A Inés
43 B Irene Me
44 B Jordina
45 B Katia
46 A Laia G G
47 A Natalia
48 B Olivia
49 B Paola
50 B Tania
NOIS – 1000m
1 A Oriol F 03:50,64
2 A Sergio S 03:51,31
3 A Víctor N 03:56,03
4 B Josep Lluís 03:58,06
5 A Marc M 04:03,25
6 B Sergi F 04:04,91
7 C Pol Sa 04:04,96
8 B Òscar P 04:05,28
9 A Andreu 04:05,66
10 B Miquel Àngel 04:05,97
11 A Jordi Cabrera 04:07,39
12 C Guillermo R 04:07,91
13 A Adrià G 04:10,13
14 B Alex G 04:12,92
15 A Javier M 04:13,56
16 C Rhod 04:13,56
17 A Victor V 04:15,77
18 B Pau 04:18,81
19 C David 04:22,95
20 C Ferran M 04:27,22
21 B Francesc 04:27,56
22 B Carles 04:27,69
23 C Javier G 04:33,15
24 A Pol Si 04:34,31
25 C Lucas 04:34,72
26 C Iker 04:35,71
27 C Alex F 04:36,09
28 C Ferran R 04:37,59
29 B Jordi Canyet 04:38,48
30 B Gerard 04:45,30
31 A Albert 04:47,98
32 C Eric O 04:48,44
33 B Oriol A 04:50,00
34 C Carlos 04:50,30
35 C Adrià P 05:30,06
36 B Eric C
37 A Guillem V
38 B Marc C
39 B Óscar F
40 B Xavier C
20 MILLORS – 1000m
1 A Oriol F 03:50,64
2 A Sergio S 03:51,31
3 A Víctor N 03:56,03
4 B Josep Lluís 03:58,06
5 A Marc M 04:03,25
6 B Sergi F 04:04,91
7 C Pol Sa 04:04,96
8 B Òscar P 04:05,28
9 A Andreu 04:05,66
10 B Miquel Àngel 04:05,97
11 A Jordi Cabrera 04:07,39
12 C Guillermo R 04:07,91
13 A Adrià G 04:10,13
14 B Alex G 04:12,92
15 A Dayana 04:13,11
16 A Javier M 04:13,56
17 C Rhod 04:13,56
18 A Patrícia 04:15,08
19 A Victor V 04:15,77
20 B Pau 04:18,81

Teoria de la 3a avaluació – 4t d’ESO

TEMES i APUNTS:

  • Velocitat > llibre.
  • Flexibilitat > llibre.
  • Rugbi> 1011_4eso_el-rugbi
    • GUIA PER A FACILITAR LA COMPRENSIÓ DEL TEMA:
      • En aquesta part del control hi haurà unes 20 preguntes tipus test (menys dues últimes preguntes curtes).
      • Cada pregunta tindrà 3 o 4 respostes possibles de la que haureu d’escollir només una.
      • Cada resposta errònia restarà la meitat del valor d’una encertada.
      • Totes les preguntes del control estan en aquest llistat.
        1. Qui va inventar el rugbi?
        2. On es va inventar?
        3. Quin és el primer partit internacional?
        4. Què és la IRB?
        5. Quines seleccions juguen el 6 nacions?
        6. Quines són les seleccions importants de l’hemisferi sud?
        7. Quin és el resultat de l’última Copa del Món?
        8. Què és el tercer temps?
        9. Quan dura un partit?
        10. S’ha de tenir una visió general del camp (no caldrà dibuixar-lo). Saber el nom de les línies, per a què serveixen, quines zones delimiten …
        11. Quants jugadors té un equip? Al camp? Reserves?
        12. Qui són els davanters? Número? Nom (si tenen)?
        13. Qui són els tres quarts? Número? Nom (si tenen)?
        14. Com es pot fer punt? Quin valor té cada acció?
        15. Quines són les accions tècniques d’atac? Saber tipus de passada. Saber tipus de xut.
        16. Quines són les accions tècniques de defensa?
        17. Què és una melé? Qui la forma i com? Quan es fa?
        18. Què és el toc? On s’han de posar el jugadors? Quan es fa?
        19. Quan i com es fa la sortida de mig camp?
        20. Què és i què et permet fer un cop de càstig?
        21. Què és i què et permet fer un cop franc?
        22. Què és un mol? Què és una melé espontània? Saber la diferència.
        23. Què és un avant i com continua el joc després de que el xiuli l’àrbitre?
        24. Què és estar en fora de joc? Possibilitats? Sanció?
        25. Què és una retenció? Sanció?
        26. Què és un mark? Quan es pot demanar? Com continua el joc?
        27. Què és un anul·lat? Saber les dues opcions que es poden donar i com continua el joc en cada cas.
        28. Saber com s’ha d’atacar una defensa desplegada.
        29. Saber com s’ha d’atacar una defensa agrupada.
        30. Saber com s’ha d’atacar una defensa que no pot superar i no et deixa avançar.
        31. Quins són els valors positius que aporta el rugbi?

Teoria de la 3a avaluació – 2n d’ESO

APUNTS:

DETALLS A TENIR EN COMPTE:

  • Condició física:
    • Faré preguntes sobre el contingut de la presentació explicat a classe.
    • Recordeu:
      • Cal saber la relació entre aparells i sistemes i qualitats físiques “mares” (diapositiva dels “lacasitos”)
      • Preguntaré con es pren la freqüència cardíaca (enllaç amb diccionnac en la pàgina 6 del pdf).
    • Hi haurà alguna pregunta en relació als exercicis de força i estiraments que hem fet a les classes pràctiques al gimnàs.
  • Tipus de control:
    • Tipus test.
    • 4 respostes possibles. Una sola correcta.
    • Restaran les respostes errònies.
    • La pregunta sobre la freqüència cardíaca pot ser tipus test o no (encara no ho tinc clar).

Teoria de la 3a avaluació – 1r d’ESO

APUNTS:

DETALLS A TENIR EN COMPTE:

  • Condició física:
    • Entren totes les diapositives de la velocitat i la flexibilitat.
    • Entra la diapositiva 2 (“lacasitos”). Tornaré a preguntar les qualitats físiques mares, filles i els aparells o sistemes que treballen.
    • Preguntaré con es pren la freqüència cardíaca (enllaç amb diccionnac en la pàgina 6 del pdf).
    • Hi haurà alguna pregunta en relació als exercicis de força que hem fet a les classes pràctiques al gimnàs.
  • Tipus de control:
    • Tipus test.
    • 4 respostes possibles.
    • Restaran les respostes errònies.
    • La pregunta sobre la freqüència cardíaca pot ser tipus test o no (encara no ho tinc clar).

Teoria de la 3a avaluació – 3r d’ESO

APUNTS:

DETALLS A TENIR EN COMPTE DE CARA AL CONTROL:

  • Només entra >condició física. No ens examinem de futbol sala.
  • El control serà tipus test (amb 4 respostes possibles). Restaran les respostes errònies.
  • També hi haurà un problema pràctic per saber quin tipus de treball de resistència fa un esportista (càlcul de freqüència cardíaca, càlcul d’intensitat i comparació del resultat en el quadre del llibre)