Treballem amb nous recursos tecnològics

Els alumnes de cicle superior estan provant un recurs metodològic que els encanta: les tablets! A través d’elles recolzen els aprenentatges de les àrees de matemàtiques, català i castellà. Aquestes pantalles permeten un aprenentatge molt individualitzat, adaptat a cada nivell, amb activitats de reforç i d’ampliació, i amb un seguiment immediat per part del professorat.

Aquesta prova, totalment gratuïta, durarà dos mesos. Durant tot aquest temps els mestres les utilitzen en moments concrets del dia. Un cop acabat aquest període els mestres i alumnes l’hauran de valorar per saber si es vol implantar pels propers cursos, amb el cost econòmic que suposaria.

Si voleu més informació sobre aquesta metodologia digital amb contingut curricular cliqueu sobre Snappet. La seva plataforma conté explicació, la pràctica amb exercicis i el seguiment immediat del progrés dels alumnes.

Juguem a nedar

El Patronat Municipal d’Esports amb l’objectiu de fomentar la pràctica de natació entre els infants de Tarragona, promou el programa “Juguem a nedar”. Aquest va adreçat a tots els alumnes de P5 de la ciutat. L’Ajuntament es fa càrrec del cost de l’activitat (monitor, assegurança,…) però no del transport. Les pròpies famílies de P5 es fan càrrec del seu pagament.

L’activitat es dura a terme tots els dimecres al matí des de gener fins a maig (ambdós inclosos), a la piscina municipal de Sant Pere i Sant Pau.

Blocs i facebook de l’escola

Us animem a que doneu una ullada als diferents blocs que tenim:

projectesfestessortides, i educació física.

Els anem actualitzant cada cop que hi ha alguna novetat.

A més, també tenim pàgina a facebook. En ella també hi podreu trobar informació de la nostra escola. Serà un altre mitjà per poder-nos comunicar amb tots/es vosaltres.

L’adreça és la següent: www.facebook.com/escolaelmiracle

Arbre dels desitjos

Compartim algunes de les fotos de l’acte L’Arbre dels Desitjos, organitzat per l’Ajuntament de Tarragona, on els alumnes de 4t de la nostra escola han penjat desitjos plens d’amor, il·lusió i esperança per a tot el món.

Ja tenim TIÓ!!!

Els alumnes d’infantil han anat al Jardí Romà a buscar el tió. Després d’una bona recerca per tot el jardí, l’han trobat ben amagat. Aprofitant el dia tan bo que feia, han esmorzat tot plegats davant de l’amfiteatre.

Moments saludables

Els divendres al matí els alumnes d’infantil comparteixen l’esmorzar que ells mateixos elaboren.  Tots ells ajuden a fer-ho!! És una estona d’interacció amb els altres, de diàleg, on aprenen a compartir. Aquests esmorzar es va variant cada setmana, de manera que els alumnes gaudeixin de diferents productes. I tot s’ha de dir … que s’ho mengen tot!!

Ja no queden places per colònies!!!

Benvolgudes famílies,

Ja tenim totes les places de colònies cobertes!!!

Així doncs si encara hi ha algú més interessat, us apuntarem a la llista d’espera (per si de cas, finalment es produeix alguna baixa). Per fer-ho, només cal que passeu per secretària, però sisplau, no feu l’ingrés al compte, doncs us haurem de retornar els diners.

Gràcies,

Guanyadors del Premi IMET d’Educació

El passat dimecres vàrem assistir a l’acte de lliurament dels VII Premis IMET d’Educació Josep Vives Ciurana. Aquest cop es va fer en el Teatret del Serrallo.

La nostra escola participava a la categoria d’educació primària (6 a 12 anys), amb el projecte que van realitzar els alumnes de 6è del curs passat anomenat “Pis amb vistes al mar”. És per això que vàrem demanar l’assistència de dos ex-alumnes, l’Agnès i el Lautaro, perquè fossin ells mateixos que, en el cas de guanyar, recollissin el premi i expliquessin breument en què havia consistit aquest projecte.

Finalment vàrem resultar guanyadors. Així que, des d’aquí volem felicitar a tots els alumnes que hi varen participar, els mestres, la practicant i les famílies. Enhorabona per aquest premi que reconeix la feina feta!!!!

Si cliqueu sobre l’enllaç podreu llegir la notícia que va sortir al diari:

Tardes en família

Els alumnes d’infantil gaudeixen de les seves famílies a les activitats que aquestes preparen pels divendres a les tardes. Hi ha de tot tipus!!

Des d’aquí volem agrair als pares i mares la vostra col·laboració i dedicació, i engrescar als qui encara no ho han fet!!