Colònies 2018

Aquí us deixem una petita guia de les properes colònies. Recordeu que a principis de la setmana vinent heu de portar l’autorització signada amb la fotocòpia de la targeta sanitària. A l’apartat d’observacions anoteu tot allò que cregueu necessari.

Si algú no va venir a la reunió que passi per secretària a recollir l’autorització.

Ja queda ben poquet per anar-hi!!

Teatre en anglès

Un any més ha vingut la companyia teatral “Look out” a fer-nos dues representacions a la nostra escola. I un cop més podem afirmar que ens van agradar mot les dues obres. Aquestes estaven molt ben adaptades a les edats dels alumnes.

La primera, “Round and round the garden” anava dirigida als alumnes d’infantil i cicle inicial.

I la segona, “A monkey’s tale“, anava pels alumnes de cicle mitjà i superior.

Aprenem a nadar!!

Els nostres alumnes de P5 són els protagonistes d’aquesta notícia publicada al Diari de Tarragona. En ella s’explica que estan dins del programa “Juguem a nadar” impulsat pel Patronat Municipal d’Esports.

Un cop a la setmana van a la piscina municipal del Serrallo a fer classes de natació amb monitors qualificats. Gràcies a aquestes classes els nens i nenes han perdut la por a l’aigua i han après a nadar i a gaudir en el medi aquàtic.

Si cliqueu sobre la imatge anireu a la notícia publicada:

Anem amb bicicleta!!!

Un any més, la Guàrdia Urbana ens ha acompanyat a la nostra sortida en bicicleta. Hem anat escoltats per ells en el nostre recorregut fins al far de la nostra ciutat, circulant pel passeig marítim. D’aquesta manera aprenem la manera correcta de circular en bicicleta per dins de la ciutat, a la vegada que prenem consciència dels perills de fer-ho de forma incorrecta.

Collim enciams!!

Els alumnes de 4t han anat a l’hort a collir els enciams que fa unes setmanes que varen plantar. I mireu quins enciams més macos que han collit!!!

I un cop menjats, us podem confirmar el que ja pensàvem … estan boníssims!!!

Presentació de la cançó dels Jocs del Mediterrani

Ahir a la tarda els nostres alumnes de P4 i P5 van anar al Palau Firal de Tarragona a participar a l’acte d’estrena de la cançó dels Jocs del Mediterrani.

Lucrecia i els Lunnis van interpretar la cançó dels Jocs del Mediterrani 2018 i van estrenar en primicia el capítol ‘Lucio Minicio, campió olímpic‘ on participa Tarracus, la mascota dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018.

En el següent enllaç trobareu la notícia que s’ha publicat en el Diari de Tarragona digital:

Tallers de Sant Jordi

El passat dijous vàrem fer els tradicionals tallers al pati coincidint amb la setmana cultural. Aquests, un any més, anaven dirigits als alumnes de tota l’escola i comptàvem amb la col·laboració de l’AMPA.

Des d’aquí us convidem a què visiteu el nostre bloc de FESTES, a l’apartat de SETMANA CULTURAL, on trobareu més informació de totes les activitats dutes a terme durant aquests darrers dies. Esperem que us agradi!!

Tarragona Bestial

El passat 27 d’abril, representants de tota l’escola van acudir a la cita “Tarragona Bestial”, lectura, poesia i bestiolari es barregen per gaudir d’un matí molt especial amb tots els centres ILEC de la ciutat.

A més, ens va companyar el nostre nou Drac, elaborat per alumnes de l’activitat extraescolar de manualitats. Felicitats a tots per la feina ben feta, ha estat BESTIAL!