Primer dia

Us ensenyem algunes de les fotos dels petitons de l’escola el primer dia d’escola.

Que tingueu un feliç curs 2017/18!

COMENCEM AMB BON PEU

Tenim bones notícies per la nostra escola. Estem a l’espera de que comencin les obres de millora de la façana, les cornisses, els baixants i que la pintin.

Si cliqueu sobre la fotografia anireu a la notícia publicada en el Diari de Tarragona:

miracle

Casal d’Estiu

IMG_1034 (Small)

IMG_1035 (Small)

IMG_1036 (Small)

IMG_1037 (Small)

IMG_1038 (Small)

IMG_1041 (Small)

IMG_1043 (Small)

Benvolgudes families!

Us passem algunes imatges del Casal d’estiu que es porta a terme a l’escola.

S’ho passen rebé!

A gaudir de l’estiu!

IV Jornades de pràctica de referència per a l’éxit escolar

3-7-2017 13.7.55 1
Avui la nostra escola ha participat a les IV Jornades de pràctica de referència per a l’éxit escolar. La nostra companya Helena, ha tingut el gust de presentar la pràctica ” Revisions, correccions i millores col.letives d’un text”, al nostres companys docents del Territori.

La pràctica sorgeix del nostre procés de creixement com a centre dins el programa Ara Escric. Els alumnes de 5è de Primària aprenen a revisar, corregir i millorar el text d’una faula que han escrit ells mateixos i, després de llegir moltes faules n’inventen una que aniran a representar als seus fillols de lectura de 2n de Primària. La implicació dels alumnes en la revisió dels seus textos és fonamental per aprendre a escriure.

Felicitats a l’Helena i a tot el claustre per fer la feina ben feta. Feina de referència al territori.
IMG_0684 2

Partidet Mestres contra alumnes de 6è

Un dels actes de final de curs ha estat un emocionant partit que han jugat un equip de mestres de l’escola contra els alumnes de 6è.

Un partit molt calurós i divertit, a on, per cert, han guanyat els mestres,… tot i que recordeu, l’important és participar!
Collages

Festa Final de Curs

Us passem unes fotos de la festa de Final de curs, organitzada per l’AMPA i per les famílies de 5è.

Moltes gràcies a tots per assistir i per compartir un moment d’esbarjo i alegria amb la comunitat educativa.

Festa de l’escuma, jocs infantils, taller amb manualitats, xiringuitos, bar, sopar, actuació musical i zumba.

Gràcies a tots, i bon estiu!