El pati, una aula viva.

Ja podem gaudir de les taules d’experimentació i cuineta, que amb tot el carinyo i esforç han construit la Comissió de pati. Donem un pas més per afavorir l’aprenentatge per descoberta, autónom i a través del joc lliure. Gràcies també als assessoraments de la Natalia Nin i el Xavi Corbellà, continuarem treballant per aconseguir del pati un aula viva. Amb varietat d’elements que afavoreixin tant el desenvolupament emocional, manipulatiu, artístic, sensorial i motor.

Us enllaçem un power point per si esteu interessats en la fundamentació pedagógica d’aquests elements.

Fira Santa Llúcia

Gràcies a la feina de tots els alumnes, l’escola El Miracle aportarà 272 € al projecte Africa Ndoto, per ajudar a la ONG a la Construcció d’una Escola a Tanzània.

L’Elvira ens va explicar que juntament amb tres amigues (una d’elles viu a Tanzània),  van formar una petita ONG, Africa Ndoto. En aquest projecte dedica el seu temps i esforç a ajudar a nens/es d’un poblat de Tanzània a tenir una escola. La seva empenta i il·lusiói ens va engrescar molt poder-la ajudar amb el nostre esforç i per això, vam decidir que els guanys de la Fira de Santa Llúcia anirien destinats a aquest meravellós projecte. Som feliços perquè hem col.laborat a la felicitat dels altres!

Arbre dels desitjos

Compartim algunes de les fotos de l’Acte L’Arbre dels Desitjos, organitzat per l’Ajuntament de Tarragona, on els alumnes de 3r de la nostra escola han penjat desitjos plens d’amor, il.lusió i esperança per a tot el món.

Gràcies Rafael!

Avui s’ha jubilat el nostre estimat Company Rafael!

Gràcies per estar amb nosaltres aquests anys, per la teva dedicació i per tot l’amor i esforç pels alumnes de la nostra escola!

Padrins de lectura

Ja fa uns dies vàrem fer l’acte d’inaguració dels padrins de lectura d’aquest curs. En ell van participar tots els padrins/es amb els seus respectius fillols/es. Els alumnes de 6è són els padrins dels de 1r, i els alumnes de 5è són dels de 2n. Totes aquestes parelles treballaran conjuntament durant el curs per ajudar en l’aprenentatge lector, no només acompanyant-los per millorar la seva competència lectora, sino també per transmetre´ls el gust i el gaudir per aquesta activitat que centra el nostre dia a dia a l’escola.

Cada padrí és el referent del petit, i l’ajuda i acompanya en tot allò que necessiti.

Taller de salut

Els alumnes de 4t han fet el taller “Fer salut mola“. A través de diferents jocs i activitats han aprés la importància de cuidar la seva alimentació i el seu cos. I és que és tan important fer exercici físic de forma habitual com gaudir d’un adequat descans.

Contractat un segon autocar per anar de colònies

Arran de la publicació que s’havien exhaurit les places per anar de colònies i la possibilitat d’apuntar-se a una llista d’espera, us podem comunicar que acabem de contractar un segon autocar per garantir que tots/es aquests de la llista tinguin també plaça. Si hi ha algú més interessat en apuntar-se que truqui a l’escola.

Us demanem que en els propers dies formalitzeu la vostra petició de plaça fent l’ingrés de 45 € al compte de LA CAIXA ES35 2100-1413-3102-0004-6053, indicant el nom i curs del vostre fill/a. Cal que porteu el comprovant a la secretaria de l’escola o ens l’envieu per e-mail.

Places exhaurides de colònies!!

Us comuniquem que s’han exhaurit les places per les colònies d’aquest any. Aquest any hem fet una reserva de 65 places, que són les mateixes que vàrem utilitzar el curs passat.

El període per inscriure’s acabava el passat 1 de desembre.

A partir d’aquest moment anirem fent llista d’espera. Si esteu interessats passeu per l’oficina a dir-ho, però sisplau no feu l’ingrés. En el cas de que arribem a un nombre determinat demanarem un segon autocar i ampliarem la reserva a la casa de colònies. En el cas de que hi hagi poca llista d’espera no es podrà anar de colònies. Us demanem que no féu l’ingrés econòmic al compte bancari, doncs això tampoc us comportarà la reserva de plaça (ja que esteu fora de termini). En aquests casos, se us retornarà l’import ingressat.