Casal d’Estiu

IMG_1041 (Small)

IMG_1043 (Small)

Benvolgudes families!

Us passem algunes imatges del Casal d’estiu que es porta a terme a l’escola.

S’ho passen rebé!

A gaudir de l’estiu!

IV Jornades de pràctica de referència per a l’éxit escolar

3-7-2017 13.7.55 1
Avui la nostra escola ha participat a les IV Jornades de pràctica de referència per a l’éxit escolar. La nostra companya Helena, ha tingut el gust de presentar la pràctica ” Revisions, correccions i millores col.letives d’un text”, al nostres companys docents del Territori.

La pràctica sorgeix del nostre procés de creixement com a centre dins el programa Ara Escric. Els alumnes de 5è de Primària aprenen a revisar, corregir i millorar el text d’una faula que han escrit ells mateixos i, després de llegir moltes faules n’inventen una que aniran a representar als seus fillols de lectura de 2n de Primària. La implicació dels alumnes en la revisió dels seus textos és fonamental per aprendre a escriure.

Felicitats a l’Helena i a tot el claustre per fer la feina ben feta. Feina de referència al territori.
IMG_0684 2

Partidet Mestres contra alumnes de 6è

Un dels actes de final de curs ha estat un emocionant partit que han jugat un equip de mestres de l’escola contra els alumnes de 6è.

Un partit molt calurós i divertit, a on, per cert, han guanyat els mestres,… tot i que recordeu, l’important és participar!
Collages

Festa Final de Curs

Us passem unes fotos de la festa de Final de curs, organitzada per l’AMPA i per les famílies de 5è.

Moltes gràcies a tots per assistir i per compartir un moment d’esbarjo i alegria amb la comunitat educativa.

Festa de l’escuma, jocs infantils, taller amb manualitats, xiringuitos, bar, sopar, actuació musical i zumba.

Gràcies a tots, i bon estiu!

Tenim entre nosaltres uns grans artistes!!!

Els alumnes de CM  i CS han representat les obres de teatre que han estat treballant aquests darrers mesos. Després de moltes hores de feina i d’assajos han fet unes representacions excel·lents. Us deixem els següents vídeos on podreu veure les obres.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Casal d’estiu

Us recordem que teniu fins el proper divendres 12 de juny per apuntar els vostres fills/es al casal d’estiu.

Si voleu més informació, passeu per secretaria.

casal estiu 2017

Mostra de teatre: Robatori al museu

Els alumnes de 6è han participat amb l’obra “Robatori al museu” a la XXXII Mostra de Teatre

A la Mostra de Teatre del Tarragonès, es presenten les obres que durant tot el curs han treballat els alumnes de 6è,  a lescola .

Durant  1’5 h/setmanals, treballen Expressió corporal, respiració, projecció de la veu, vocalització, relaxació, memorització del guió, expressivitat, vestuari,… tot un treball personal i en equip per créixer individualment, com a grup,  i ser capaços de produir una obra teatral.

Felicitats als alumnes per tot el seu esforç, ha estat un resultat fantàstic.

Esperem que us agradi!

mostra teatre

mostra teatre 2

Save

Look Out! english teather

La passada setmana vam rebre a la companyia de teatre Look Out!.

Des de P4 a 6è vam poder gaudir de dos obres en llengua anglesa molt divertides.

Pels més petits van representar l’obra “Pirates for treasure

pirates

I pels més grans l’obra “The greedy king and queen

queen