Taller de fruita

Aquests dies els alumnes de 1r hem fet un taller sobre alimentació. Ens han repartir en quatre grups, i hem preparat un  “menú saludable” per esmorzar, dinar, berenar o sopar. Hem fet servir els cinc sentits per endevinar de quines fruites o verdures es tractava. Finalment, ens hem pogut preparar una macedònia !!!

Hem quedat molt satisfets, doncs hem obtingut la màxima puntuació, contestant bé totes les preguntes que ens han fet!!!!

Teatre a l’escola

Els nostres alumnes de cicle mitjà i superior han representat les seves obres de teatre davant dels seus companys i de les famílies.

Un cop més han superat la timidesa i la por escènica i han fet els seus papers a la perfecció. I és que després de tants mesos assajant només podia sortir així de bé.

Felicitats a tots els actors i les actrius!!!. I també a la Marta, la directora d’aquestes obres!!!!

Ciència experimental a l’escola

Gràcies a la Comissió Científica de l’AMPA els alumnes de cicle mitjà van poder gaudir d’una sessió a càrrec del Laureano, científic de la URV. El taller tractava sobre la tensió superficial, la densitat, la solubritat i les reaccions químiques. I tot això amb un llenguatge entenedor pels nostres alumnes. Gràcies!!