Sortida barraques de vinya

Com ja sabeu, divendres passat els grans vam fer la primera sortida de l’entorn. Vam poder comptar amb la col·laboració d’en Jordi Guillemot, expert en les barraques de pedra seca.

Les barraques de vinya són una construccions  en pedra seca que té diferents usos, com ara servir d’aixopluc, per guardar-hi eines o alberg de bestiar, entre altres.

Va ser una sortida molt interessant. En Jordi ens va proporcionar uns plànols per a poder anar marcant les diferents barraques del recorregut, que vam iniciar al carrer Font d’en Pere Miquel. Ens va explicar que actualment saben que hi ha unes 400 barraques de vinya a Sant Llorenç Savall i que queden moltes encara per restaurar… així que si voleu col·laborar…ja sabeu!

Des d’aquí li volem donar les gràcies pel dia que va compartir amb nosaltres. Us deixo un enllaç amb algunes fotografies!

Ahir a la classe de música vam afegir una nova nota per poder tocar amb la flauta…el DO agut! Per a poder practicar deixo penjada aquí la petita partitura i l’audio per a poder tocar acompanyats!

Captura

Campanya electoral

Han sigut dues setmanes intenses. Setmanes en què hem analitzat la propaganda electoral, hem analizat els colors, les letres, les formes de comunicació, les imatges…i d’aquest anàlisi i reflexió han sorgit les meravelloses campanyes electorals dels nens i nenes de 4rt que estic segura que ja heu pogut gaudir.

El 27-S ens ha ajudat a comprendre la importància de viure en un sistema democràtic en el qual nosaltres com a ciutadans podem escollir qui volem que ens representi.

Hem entès que les coses s’han de dialogar i pactar i que és important convèncer i persuadir a l’altre mitjançant la paraula.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=42uWHRPSCmM[/youtube]

Hem comprès que en termes polítics no tan sols és important el contingut sinó també la forma i l’aspecte visual de tot allò que arriba al ciutadà.

 

Vam viure una jornada de reflexió i una jornada de votació ben intensa que va tancar la visita d’en Marc Sanglas, diputat del Parlament de Catalunya, qui ens va ajudar a entendre i tancar el nostre projecte electoral de delegats. Des d’aquí agrair-li la seva visita i el seu temps i que ens expliqués tantes coses de la feina i el dia a dia d’un polític.

Suposo que us estareu preguntant…però, i qui va guanyar?

Doncs després de fer l’escrutini i mostrar els resultats en gràfiques, els delegats de la classe per aquest curs són:

Oleguer Garriga i Ivet Ordóñez!

Sabem que ho fareu molt bé i que ens representareu de la millor manera possible!!