LA DIADA DE SANT JORDI

El dia 23 d’Abril vam celebrar la diada de Sant Jordi. Tots els alumnes de l’escola van participar. Cicle infantil i el cicle inicial tenien el premi col·lectiu. Cicle mitjà i superior tenien el premi individual o si ho feien en parelles doncs premi per les dues persones. Cicle mitjà només participava en castellà i català. I cicle superior participava en català, castellà i en llengua anglesa. En aquell mateix matí van fer unes danses els següents cursos: 2n i p5 van ballar la dansa del Patatuf, 4t la dansa de les Sardanes i 6è el ball de Bastons.

Per la tarda ens van assignar un curs per anar a llegir-los. Vam preparar un punt de llibre pel nen o la nena que ens toques. L’altra classe també va preparar un punt de llibre i ens el vam intercamviar. Vam fer la lectura i quan vam acabar ens van donar coca i colacao. Després vam estar jugant una estona.