LA MUNTANYA

Bon día, som els alumnes de 6è de l’escola Fray Luís de León. Ara us explicaré una excursió que vam fer el 23 de març del 2023.

Vam anar amb autocar. Vam pujar la muntanya i vam veure un cavall i una llegua molts gegants que tenía una llengua molt llarga. A més a més vam trobar un tresor que dintre tenía un mapa i hi havía un itinerari. Vam veure un porc senglar i vam sortir corrent!

Finalment ens ho vam passar molt bé i també va ser la millor sortida que hem fet de tot al mon.

COLÒNIES 6è.

Els dies 29,30,31 de Maig vam anar de colònies els alumnes de 6è.

Allà ens van presentar els monitors, i ens repartir per grups. Cada grup va començar a fer diferents activitats, les que més ens van agradar van ser: el bosc vertical, la piscina, la tirolina…

També vam fer moltes activitats de nit, una d’elles va ser la discoteca.

El dinar estava molt bo.

Se’ns va fer curt però ens ho vam passar super bé.

El Xalió - Decolònies - Central de Reserves

SORTIDA ALS INSTITUTS

Fa uns dies vam anar a dos instituts, el Puig Castellar i el 9 (nou).

Pel mati vam anar al 9 i ens van fer quatre activitats molt divertides .

Després vam anar al mig dia dinar al can zam.

Per la tarda vam visitar l’ institut Puig Castellar al que ens va semblar diferent però divertit.

Finalment vam tornar a l’escola. Institut Santa Coloma "El 9": Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

Usuari:Vcarceler/Institut Puig Castellar - Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

Visita als listituts

El dijous 2 de març vam fer una sortida de tot el dia. per el matí vam a visitar al9, i vam estar tot el matí fent unes activitats de ciència, robòtica i música. També vam esmorzar al Can Zam a jugar i a dinar. A continuació vam anar a visitar l’institut Puig Castellà. Per últim, vam caminar fins arribar a l’escola.

Artur, Qihui, Marwa i Carla

ENERGIES RENOVABLES

El dijous de la setmana passada dia 28 de novembre ens van venir una noia i un noi a fer-nos un taller sobre energia renovable. Ens van explicar que l’energia renovable es pot agafar del licòsen, aire, sol o l’aigua. També ens van dir una cosa molt important: que l’energia no es pot malgastar.

Energía renovable - Wikipedia, la enciclopedia libre

TUTORIA AMB LA MÓNICA

Dilluns, 22 de maig del 2023 a Sta Coloma de gramenet

La tutoria amb la Mónica és un temps en el que pots parlar amb ella de coses personals, problemes i conflictes. Fer això t’ajuda a sentir-te millor ja que el fet d’explicar coses que t’estaven fent mal sempre ajuda. En aquest espai pots dir tot el que vulguis fins i tot pots expressar les emocions que estàs sentint com: la tristesa, la ràbia i pots plorar si ho necessites. És un moment important per tots i totes nosaltres.

Jaxlin, Emelina i Carla

LA CANTINA DE CARNAVAL

Dilluns, 22 de maig del 2023 a Sta Coloma de Gramanet

El dia de Carnaval, els alumes de 6è vam baixar a ballar una cançó a les 9,30h i quan  vam acabar, vam fer l’actuació de fem Esport. Després de ballar, vam començar a preparar la Cantina. Primer vam Fer uns reptes de Mates per aconseguir punts per agafar menjar, begudes i llaminadures a les cantines. Per la Tarda ja teniem preparades les diferents Cantines. Tothom podia anra a on volgués fins i tot a la discoteca, a fer-nos fotos al fotoshop o al Chill outs. Algunes companyes feiem de seguratas i vigilavem que tot funcionés amb normalitat. ens va agradar molt iaixí vam passar el dia. Fins la propera.

Pol, Nour, Malak, Iker i Sara

EL REGAL DE REIS DE LA CLASSE DE 6è

Dilluns,22 de maig del 2023 a Sta Coloma de Gramenet.

Al tornar de les festes de Nadal a l´escola ens espera un regal dels reis per 6é.

A que no sabeu que era?

Dons una xarxa rodona i unes pilotes per fer-les votar, es un joc que es diu “SPIKEBALL´

Ens ha agradat i força i ara ja tenim un altre joc per jugar al pati¡¡

“Júlia´´

ATLEGRAMA

El divendres 19 de maig farem la competència de l’Atlegrama a les pistes d’atletisme de Santa Coloma de Gramenet. És una activitat d’esport competitiu on hi ha diferents proves, que són: salt d’alçada, cursa de tanques, relleus, longitut, resistència i llançament de pes. Es excursió de tot el dia, i cada un fa tres proves. El mestre de educacio física ens ha deixat escollir les proves q ens agradan.

Si guanyes, et donan una beca per fer atletisme, i també una medalla i un diploma.

Laia i kilian

COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Aquesta setmana hem fet les competències bàsiques. El dilluns vam fer les català i de medi. El dimarts vam fer les d´anglès i matemàtiques. El dimecres vam fer l´última de castellà. Cada dia després de fer les competències esmorzàvem i anavem al pati a les 11:30h. Jugavem i després pujavem a la classe a les 12:25h.