Sortida de la Tardor.

El divendres 4 de Novembre vam anar d’excursió i vam fer diverses coses: vam pujar al Poblat ibèric/Puig Castellar, vam baixar fins Sant Jeroni de la Murtra i per últim vam passejar fins el parc de la Bastida. Quan vam arribar al Poblat Ibèric feia molt de vent… Gairebé sortim volant! Vam passejar fins arribar a Sant Jeroni de la Murtra on teníem que estar en silenci, i la Elisenda ens va explicar algunes coses importants del claustre. Final ment arribàrem al parc de la Bastida i estàvem tan cansats que vam arrasar el menjar.

CONTES DE POR boo!

Aquesta setmana hem explicat contes de por a cinquè!! Vam contar les històries a una aula petitona a les fosques. Abans de tot això vam inventar-nos per parelles els contes de por. Els grups van fer un esborrany que va corregir la nostre tutora, i quan no teniem faltes d’ortografia vam passar la història al’ordinador. Quan teniem el conte imprés i la capsa feta vam baixa acontar els contes de por.

Que pensem de l´institut

16/1/2023

Aviat anirem a l´ institut, i estem pensant que serà molt gran iapendrem a fer moltes coses noves com: mates, exp excrita, castella i catala. Respecte als nostres companys pensem que seran uns bons companys i que farem molts amics. També ens fa por perquè tot sera nou i apendrem coses noves que fins ara no sabíem fer. Dels professors pensem que seran bons profesors I que ens ajudaran a aprendre. Esperem que ens vagi molt be a l´institut i espero el mateix per vosaltres

TALLER ANDY WARHOL

dilluns 16 de gener 2023

El primer dia d’escola dilluns 9 de gener, vam fer un taller de l’artista de Popart Andy Warhol . En aquest taller ens van explicar la seva biografia i vam aprendre a fer una serigrafia que era la manera d’imprimir coses a color d’abans. Aquest taller ens va agradar molt i vam aprendre moltes coses.

taller de andy warhol

NOVETATS DE SISÈ 2022-2023

Hola bon dia, aquest esta sent un curs ple de novetats: aquest any ens podem barrejar amb altres cursos i treballem amb els de cinquè a els taller artístics; També anirem de colònies i presentem l’acte del dia de Sant Jordi… Quina ilusió! Per últim un dilluns ens vam posar dos vacunes. Quina setmana més completa!

REUNIÓ DE PARES

Sta Coloma de Gramenet,12 de desembre del 2022

Aquest curs per la reunió de pares vam participar els alumnes de 6è. Hi havia diferents comissions: que organitzava el menjar i que va anar a comprar, després els que explicaven els racons de català,  un grup que explicava les capses de medi i els acompanyàvem per arribar fins al flabiol on vam explicar el funcionament de tot i l’Anna de música ens va fer a tots/es un escalfament musical..

Un grup de persones es van quedar jugant al pati durant la reunió. Va anar molt i molt bé.

Fernanda , Yihui.

LES VACUNES

Sta Coloma de Gramenet, 10 d’octubre del 2022

Avui 10 d’octubre, ens  han posat les vacunes. A algunes persones els han posat una vacuna, a altres dues i fins i tot n’hi persones que no s’han posat cap. A molta gent li ha fet mal, i a d’altres no han notat res. Hi havia molta gent que li feia mal el braç esquerra i d’altres el braç dret. Tots i totes  estàvem nerviosos/es perquè  no volíem que ens punxessin però,  després no ha estat per tant ara …ja estem VACUNATS!!!

SORTIDA A LA LLIBRERIA

Sta Coloma de Gramenet, 5 de desembre del 2022

El 30 de setembre vam anar de sortida a la llibreria. Primer vam anar a jugar a la Plaça de la Vila. Vam estar des de les 10:00 fins a les 11:00. Després vam anar a la llibreria a agafar els llibres que més ens agradaven . Ens van dividir en 3 grups:rosa, blau i lila. Primer va entrar el grup blau després el lila i per últim el rosa. En acabar vam tornar a l’escola. Ha sigut un activitat quue ns ha agradat molt.

Jiaqi, Zixiang i Lynda.

HALLOWEEN

Santa coloma de Gramenet,28 novembre 2022

Halloween és el dia 31 d’octubre i es celebra el dia dels morts. Llavors anem de casa en casa demanant caramels dient “truco o trato”. Ens disfrassem per espantar a la gent. Nosaltres els alumnes de 6è explicarem un conte de por, que estem preparant amb sorpresa, pels als alumnes de 5é.Segur que us agradarà!

La Jaxlin,Nora,Emelina i Jaskirat